En helg i livets stad

Heej!! Nu har jag vaknat för en stund sedan och sitter redan och drömmer mig tillbaka till London! Vi hade den perfekta mixen av både festligheter och dans på Maggies till alla greaselåtar men också en lugn dag med strosande i notting hill med drömmigaste burratapizzan följt av myskväll med frukt och choklad till middag där diskussionerna blev djupa och något filosofiska. Åh en magisk helg! Tack Anna, Anna, Sophie, sophie och tussan för en helg som jag verkligen behövde! Mina steg är något lättare idag! Jag åkte alltså direkt från tentan till Köpenhamns flygplats, Kastrup, och hoppade på ett flyg till London. Jag har inte varit där sedan jag flyttade hem och hela jag bara fick ett lugn i hela kroppen när jag steg på tunnelbanan och kom fram till kaotiska Oxford circus! Jag vandrade den korta biten till deras lägenhet där dem bor 4 st(Anna, Anna, Sophie och Sophie) i varsitt rum och med ett kök, badrum och en supermysigt vardagsrum! När jag kom fram tog vi fram godispåsen jag köpt med mig, åt chips och drack mousserande medan vi snackade ikapp! Sedan gick vi ut för en sen middag och därefter åkte vi bort till Maggies och dansade till kl 04.00.  Jag åt en sen lunch vid kl 15 på Joe and the juice! Tog deras avokado macka med joes Green mile juicen (deras godaste!) kom fram till ett galet människofullt London <3 tjejerna bor väldigt nära där jag och Anna bodde så jag kan området väl Kände mig så välkommen när jag kom fram! Vi satt där länge och mumsade på godis till mousserande vin, kaffe och te. Sedan vandrade vi över gatan och tog första bästa restaurang som hade bord  kolla hur fin lägenheten är. Detta är deras vardagsrum! vi bättrade på sminket! Och åt middag (vet att ni har sett dessa bilderna men ni får dem igen heh). Sedan åkte vi som sagt till Maggies!  På lördagen sov vi ut och åkte till notting hill!  Jag var så glad och uppslukad av London hela helgen <3  vi spanade på marknaden på portobello road. Ett måste om ni är i London!  Såg dem vackra klassiska husen <3 gick till pizza East och åt dem godaste pizzorna någonsin! Asså wow! Jag och Anna B delade på en med salami, mozzarella, tomat och en med burrata(!!), tomat, aubergine och pesto! AASSÅÅÅ.  Poserade framför hus för att man ska det! Dem här fina bilderna är lånade av bästa Anna B! TACK!! Hörrni snart kommer en vlogg också! Så rolig med rörlig bild! Nu måste jag börja göra mig iordning för grupparbete! Puss på er!