POSTCARD ; BAHAMAS

Hej hej och ännu ett hej. Ni anar inte hur mycket jag har att berätta om vår resa hittills! Vi har spenderat hela dagen på magiska Bahamas. Ordet paradisö passar rätt perfekt för att beskriva upplevelsen. Vet knappt var jag ska börja. Vi landade i Miami på fredagseftermiddagen efter en rätt exemplarisk flygning. Fredagen gick mest ut på att överleva jetlag och bosätta oss i varmare breddgrader. På lördagen vaknade vi alla väldigt tidigt, jag gav upp vid sju och gick ner till gymmet då. Perfekt sätt att starta dagen på! Efter gymmet och frukost i solen gick vi ner till stranden för att få lite färg och bada i saltvatten. Alltså saltvatten, världens härligaste sak. Vid tre tiden lämnade vi Miami beach och åkte mot hamnen för att kliva på vår färja, MSC. Vet knappt hur jag ska beskriva vår färja. Det är likt ett flytande lyxhotell! Rätt galet. Imorse vaknade vi innan solen stigit upp så vi passade på att smita ner till gymmet en snabbis. När vi var klara på gymmet såg vi solen stiga över Bahamas. Så otroligt vackert! Vi har olika scheman för varje dag och dagens planer var som sagt Bahamas. Vårt sällskap hade hyrt en båt som tog oss till en ö utanför Bahamas. Vi kom till en ö med bland det blåaste vatten jag sett och sand len som mjöl. Dock blev jag väldigt irriterad över att den lilla lilla ön hade delfinsimning, kan någon förklara varför det fortfarande är så populärt? Kön var säkert 20 meter lång - usch.  Under dagen hängde vi på stranden, åt god lunch och sedan vid två tiden tog vi båten tillbaka till färjan. Väl på färjan igen la vi oss vid poolen och åt lite frukt innan solen gick i moln. Nu är klockan halv sex här och vid halv åtta väntar middag och drinkar! Jag har väldigt begränsat internet men ska försöka uppdatera er så ofta jag kan. Vårt nästa stop är Puerto Rico, Lots of love.