Vischan.

Idag gick jag upp tidigt för att springa. Var lite trött! Det blev sent igår för vi kolla klart på hela femte filmen av Harry Potter. Nu har vi bara två kvar, eller egentligen tre eftersom sista är uppdelad i två delar. Så de gjort vi bra! Var ju ändå fredag. Och hade jätte mysigt. Laga god mat, drack vin till maten och kolla film. Riktig fredagsmys. Efter springturen så duscha jag och satte på mig flygis kläderna. Sen körde jag till vischan vid nio. Var där i god tid, så förberedde mig lite när jag var där med att ta reda på väder osv. Sen räknade jag alla som klev på bussen och så åkte vi iväg. Och för att vara vischan så var det ändå en smidig transfer! Vi hade bara fyra hotell stopp. Ett i Taurito och tre i Puerto Rico. Vilket inte är speciellt mycket om man jämför med vilka transfer jag haft förut ute på vischan. Gjorde iallafall alla fyra stopp och sen åkte vi till flygplatsen. Hjälpte alla att checka in och sen gick vi ner på arrival. Jag tog bussar och gick ut med skyltar och välkomstbrev. Sen stod jag ute. Och de gick bra först. Sen sände jag en buss vilket också gick jätte bra. Sen gick jag och räkna min buss. Då var det 7 som saknades. Sen kom en flock med människor som fråga mig allt möjligt! Om bussar, rullstol, om B osv. Så jag skulle räkna min buss, dela ut välkomstbrev, hjälpa alla andra som fråga mig saker, hämta min väska, lämna skylt osv osv. Så det blev en hel del! Ganska stressig med andra ord. Men sen kom alla som saknades och Alexandra kom också som skulle åka med min buss. Så jag hjälpte alla och sen dela ut välkomstbrev och så åkte vi iväg. Och idag så började även norrmännen komma igen! Vi har haft uppehåll på Oslo i 2-3 veckor, men idag kom dom för första gången igen efter uppehållet. Så vi hade tre ankommande flyg, Malmö, Arlanda och Oslo! Kul kul. Jag åkte och höll arrival transfer i en buss till första flyget, Malmö. Åkte som sagt till vischan igen. Och var stressad för allt som hänt innan men det gick väl ändå helt ok med arrival. Fick även lite komplimanger för bra guidning. Dock hittade inte min bussis nånstans så fick förklara vägen överallt. Alexandra hoppade av på första stoppet för att hjälps gästerna där att checka in. Jag åkte vidare till vischan. Hade totalt sex hotell stopp. Kom till sista stoppet vid 14.00. Klev av där och det var även där som jag hade åkt imorse så hade redan bilen där. Så hoppade in i bilen och åkte iväg för att lämna massa träff tider på olika hotell. Sen åkte jag hem. Var hemma vid halv fyra. Då åt jag lunch. Kvarg med hallon och kaffe. Sen gick jag till kontoret. Skickade iväg ett mejl. Sen gick jag hem. Bytte om och körde ett tabata pass. Efter det duscha jag och fixa mig. Sen åkte jag och Alexandra till El Tablero för att köpa present till Sofia, hon fyller nämligen år imorgon! Duktigt gjort av oss. Nu sitter vi och wifiar lite, men jag ska snart åka till San Agustin till Johanna! Vi ska äta middag på Greek Taverna i San Agustin, så gott!