Utflykt.

Som jag skrev igår så började vi med jobb upplärningen på en gång! Redan igår med tre hotell träffar. Idag stod det på schemat att följa med på utflykten Klassiska Mallorca. Det är den enda utflykten här på Mallorca som vi reseledare håller i. Så idag höll Felicia i den och jag och Anna följde med som gäster för att se hur utflykten går till innan vi själva håller i den! Och jag tyckte utflykten var jätte mysigt. Vi blev upphämtade 08.00 och åkte då till bussen. Sen gjorde vi fyra hotell stopp och hämtade upp gäster. Sen var det 4 stopp under utflykten. Den första var i Valdemossa. En söt stad med mycket historia om George Sand med fler. Så där gick vi runt länge och gjorde flera stopp där Felicia berätta och guida massor. Mallorca och Valdemossa är kända för en specifik bakelse, som nu kan se på en av mina bilder ovan. Testa den och den var god! Nästa stopp var Son Marroig. Det ligger högt upp i bergen och där fanns även ett utkiks ställe. Så där stanna vi till och man fick ta massa bilder. Stoppet efter var Port de Soller. En hamn i staden Soller. Väldigt mysig med massa båtar, restauranger och en liten sand strand. Där åt vi först lunch och sen hade man egentid att göra vad man ville. Efter det stoppet åkte vi till Soller staden. Där gick vi till en glass fabrik. Testade deras special glass. Väldigt speciell och väldigt god! När vi gjort det tog vi ett tåg en bit tillbaka. Sen bör vi till bussen igen och började med alla hotell stopp. Så var tillbaka 17.00. Då fick jag och Fanny skjuts tillbaka till lägenheten. Fanny gick och la sig för att vila direkt och jag tog mig ut på en springtur! Det var så skönt. Känns som de var länge sen, fast egentligen är det inte de. Har bara gått en dag utan träning haha. Sprang vid strand promenaden vilket var väldigt mysigt. Efter springturen duscha jag och fixa mig. Ikväll ska vi möta upp Felicia och Anna igen och lite fler folk. Vi ska äta middag och gå ut. Felicia åker nämligen hem på lördag så de har anordnat lite hejdå grejer. Det blir kul! Men får se hur länge vi blir ute. Just ju sitter jag och Fanny på restaurangen vid lägenheten där vi har wi-fi. Runt nio ska vi träffa Felicia och Anna. Full rulle hela tiden! Men det är kul.