Transfer.

I tisdags tog jag det bara lugnt på kvällen. Åt lite rester och sen var jag ute och sprang i typ en timme. Det var väldigt skönt faktiskt! Var jätte varmt ute. Mycket varmare än vad det brukar bara så sent. Efter springturen duschade jag sen och prata lite med Alexandra och Nikko. Sen förberedde jag lite inför onsdag också. Hade ju flygis. Två avgående flyg och två ankommande flyg. Så jag körde till Taurito igår morse för att hoppa på departure bussen där. Sen åkte vi till alla hotell stopp. Hade en del stopp. Och hade lite för lite tid mellan två hotell så vi blev lite sena. Men inte så mycket, så det gick bra. Hade en söt buss chafför också! Haft han förut, han är snäll. Bra på engelska också. Han kom till och med ihåg vad jag heter, haha. Och sen ringde ju då telefonen en del igår morse. Jag hade ju service telefonen igår eftersom att Frida som egentligen ska ha den var ledig. Jag höll iallafall en departure transfer och var på flygplatsen runt elva. Vi hjälpte alla att checka in sen åkte vi ner för att ta emot Stockholm. Hade ett flyg från Stockholm som landa 12.00. Så tog emot alla, sen åkte jag och Nikko med varsin arrival buss. Dom andra stannade kvar på flygplatsen för att ta emot nästa flyg som kom 15.00. Allt gick väldigt smidigt iallafall! Alla gäster hitta till bussarna och våra bussar var fulla direkt. Så jag höll en arrival transfer och behövde som skönt var inte åka ut till vischan! Fick bussen som åker runt i Playa del Inglés. Så det var skönt. Det kom fram en gäst till mig också när han hoppa av bussen och sa "det här gjorde du bra", haha så söt! Och en annan gäst som också sa "tack så mycket för en jätte bra guidning, det var kul!" Haha sötisar. Kul när man får höra såna saker. Hade många hotell stopp men hotellen ligger väldigt nära varandra så var ändå helt ok. Var hemma igen vid två. Slängde in en färdig fryst lasagne i ugnen och åt lunch, så hungrig! Sen gick jag till kontoret. Skrev in utflykter, hyrbilar och gjorde lite annat. Sen gick jag från kontoret vid 19.00. Satte mig på vår restaurang och ringde mamma och pappa. Sen gjorde jag överlämning av servicetelefonen till Frida och åt lite. Nu sitter jag på mitt första HT. Ska va här från 09.00-10.00. Sen har jag tre till HT på eftermiddagen.