Teamdag.

Igår började dagen med en springtur. Gick upp vid 06.00 för att gå ut och springa. Sen hade jag tre HT. Och jag ör ju sämst. Skulle åkt hemifrån vid 09.00. När jag väl sitter i bilen under jag att klockan är 08.00. Jag kan ju inte klockan, helt värdelös. Men så tänkte jag att det ör ingen idé att gå hem igen när jag redan är vaken. Så då passade jag på att byta resten av dokumenten som jag hade kvar från dagen innan. Så åkte till alla hotell och bytte ut dokumenten. Sen åkte jag till mitt första HT vid 09.00. Var bara typ två på mitt första HT. Var ingen på mitt andra HT och typ tre på mitt tredje HT. Efter det sista HT åkte jag och handla på Aldi sen åkte jag hem. Hemma åt jag lunch och fixa lite med service telefonen. Igår ringde telefonen bara typ 5 gånger på hela dagen! Så skönt. Så stor skillnad från i torsdags. Och ja två samtal var jätte jobbiga men ändå, bara fem gånger. Så det var väldigt skönt. Vid tre blev jag och Fanny upphämtade av Sofie. Vi åkte till Office och hämta chefen. Sen åkte vi upp till norr och hämta Elin. På eftermiddagen hade vi nämligen planerat in en team träff. Varje månad så får vi en dag utsatt för team träff. Då hittar hela teamet på något tillsammans och solresor betalar. Det kan vara vad som helst. Vi bestämde först gokart och sen middag! Så vi hämtade upp Elin och åkte till gokart banan. Väldigt bra bana! Fräscha och snygga gokarts, snygga hjälmar och fräsch toalett! Först fick vi körs test runda 5 minuter. Då tog dom även tid. Jag fick den snabbaste tiden av alla. Så efter fem minuter radda vi upp oss för tävling. Då var det inte vem som kom först i mål utan vem som körde snabbaste varvet. Jag fick stå längst fram eftersom jag körde snabbast innan. Och på tävlingen så körde jag åter snabbast igen! Så kul. Det var verkligen skit kul. Så jag kom etta. Dom andra blev sura för dom inte vann så dom ville inte va med på bilden med pris pallen haha. Men så de va skit kul! Och alla blev förvånade att jag körde så snabbt, hade dom inte förväntat sig. Varken dom jag jobbar med eller personalen på stället. Personalen var så orolig för mig för dom tyckte jag var så liten så dom ville jag skulle ta de lugnt. Men de sket jag i. Efter gokarten åkte vi till Elin och satt på hennes balkong och drack vin och spela kort spel. Sen gick vi till middagen som vi bokat 21.00. Väldigt kul för den restaurangen är listad som nummer 2 bästa i hela Mallorca och nummer 1 bästa i Alcudia. Den heter Sa Roqueta och är en italiensk restaurang. Dock väldigt liten restaurang, därför vi fick bord så sent. Och dom är bara en kock och en servitris. Jag beställde en carbonara. Den var god men jag har ätit bättre. Men smakade av dom andras lax pasta och fisk och det var jätte gott! Så dkulle absolut rekomendera den restaurangen, och dom var väldigt trevliga också. Och billigt var det! 73 euro för sex personer med mat, dryck, vin och en förrätt. Dessutom fick man bröd och röror till det innan! Efter middagen åkte jag, Fanny och chefen hem igen till syd. Var hemma vid 01.00 inatt. Idag ska jag snart gå till ett hotell där jag ska åka transfer ifrån. Sen är de dubbel flygis som gäller. Lämnade över service telefonen idag till Fanny, så skönt! Idag får vi även en ny kollega! Spännande, Malin heter hon.