Tal.

Igår hade jag då min sista utflykt med premium. Då åkte vi till högsta toppen Roque de Los Muchachos. Och först var det fint väder. När vi stanna på första utsiktsplatsen så var det jätte fint! Vi hamna lixom över molntäcket så man såg alla moln under oss. Men sen när vi kom up till allra högsta toppen så blev det tyvärr ganska mycket dimma. Så då fick vi inte så fin utsikt. Men det var ändå helt ok väder för solen tittade fram så det var skönt att stå ute i solen! Så vi kunde vara där uppe ett tag. Annars om det regnar och blåser så vill ju inte gästerna vara där uppe nå länge, men nu var det ändå rätt varmt! Vi avslutade utflykten på marknaden som var lika mysig som vanligt! Berättade att jag köpt dom örhängena som jag hade på mig där, så det var en gäst som köpte nästan samma haha. Sen när vi var påväg tillbaka till hotellet så kom en gäst fram till mig längst fram i bussen och tog micken. Då hade premium gruppen skrivit en text/ett tal till mig som han läste upp! Så söta. Blev så himla glad. Dom hade skrivit att jag varit en perfekt guide och att alla utflykter varit perfekta och att de har nån låt i Norge som heter "amanda från Öresund (?)" men att de ville döpa om den till "amanda från Västerås", haha. Så himla gulligt av dom! Värmde så mycket. Blev lite tårögd nästan. Man får så mycket tillbaka från gästerna när man håller i premiumgrupper eftersom att man nästan lär känna alla då man umgås med dom varje dag! Så det är väldigt kul att hålla premium, speciellt när man har såhär söta gäster. Så kunde inte fått ett bättre avslut på veckan med premium! När jag kom tillbaka från utflykten igår så hann jag bara hem och byta om, sen skulle jag möte upp teamet. Hela teamet kom hit igår för en team kväll. Så vi åt tillsammans på hotellet och sen hade vi filmkväll. Så det var trevligt och se alla igen. Och kul att dom kom hit också. Så jag kom väl hem sen igen vid tolv. Idag har jag varit ledig. Och det är inte mycket jag har gjort haha! Jag sov länge, super skönt. Sen tog jag mig ut på en spring runda och testade då en annan runda. Så jag sprang upp för berget och sen ner samma väg. Och det var kul att testa en annan runda faktiskt! Det var heller inte lika jobbigt som jag föreställt mig. Tänkte att de skulle vara så jobbigt efter att det var uppförsbacke först. Men det var inte så brant, inte alls som SRD berget i Kroatien hehe. Efter springturen var jag på gymmet också. Hade även på mig min nya träningströja som jag köpte i Santa Cruz i fredags, som ni ser på bilden ovan. Efter träningen duscha jag och sen sov jag igen, haha! Så himla trött. Blev en längre nap en vad jag trodde också, powernap på typ två timmar hehe. Och kanske lite tråkigt att sova bort hela lediga dagen, men antar att såna dagar behövs också. När jag vakna så gick jag in vid receptionen för att få wi-fi och nu har jag precis pratat med mamma och pappa i telefon. Så mysigt! Imorgon är jag faktiskt ledig igen, så skönt! Jag hade nämligen en ledig dag till godo att ta up här på La Palma så tänkte att jag behöver passa på när jag fortfarande är här på ön, innan jag åker till dominikanska. Så jag är alltså ledig imorgon med. Lyx med två lediga dagar. Och imorgon har jag bokat vandring faktiskt. Så det ska bli kul att komma iväg lite från hotellet och dessutom testa en annan vandring.