Spock.

Idag hade vi två hotell möten i Montenegro. Så vi åkte hemifrån vid åtta så hämtade vi upp Micaela på vägen. Sen åkte vi till Montenegro. Och de var knappt nå bilar vid gränsen, så det gick smidigt. Skönt! Sen åkte vi till första hotell där vi hade möte. Vi var lite tidiga så medan vi vänta gick vi in till centrumet i Herceg Novi och åt frukost. Sen gick vi till hotellet. Så visa dom oss runt på hotellet och berätta information. Och de hör hotellet kändes inge bra. Lever inte alls upp till antal stjärnor dom har. De här kan nog bli ett problem hotell. Väldigt jobbigt...dom hade problem med detta hotell redan förra säsongen, men det finns fortfarande kvar. Så de känns inte alls bra. Men men nu har vi det hotellet på kontrakt och folk har redan bokat det så finns inget att göra åt de. Efter det hotellet åkte vi ännu längre in i Montenegro, till byn Bijela. Tog typ 30 minuter, så de låg en bit bort. När vi kom dit visa dom oss runt och svara på frågor osv. Och detta hotell var så fint! Hur fint som helst. Nybyggt från förra året också och jätte fin design i rummen. Så det kändes bra. Bara de att det ligger lite avsides, men dom har en busshållplats precis vid hotellet också. Så de kändes bra. Efter den hotell träffen åkte vi tillbaka hela vägen till Kroatien. Och på vägen tillbaka så åkte vi genom en annan mindre gränskontroll som personalen på det andra hotellet rekommenderade. Och de va nog smart för där var det inga bilar alls. Var också väldigt fin utsikt från vägen vi åkte på! Så det gick väldigt smidigt. När vi kom till Kroatien så åkte vi till Cavtat och så släppte vi av Micaela hemma. Så åkte jag och Linda ner till centrumet i Cavtat och köpte lunch åt oss alla. Köpte baguetter. Sen åkte vi till kontoret där vi mötte Micaela igen. Så åt vi lunch och sen börja vi jobba. Vi gjorde välkomstbrev, jag skrev klar hotell informationen till oss och så fixa vi med lite småfix. Sen åkte jag och Linda från kontoret och körde ut alla pärmar till hotellen. Så vi åkte till 12 hotell och lämna dessa himla pärmar. Så lite efter klockan åtta hade vi kört ut alla pärmar. Så lång arbetsdag idag med! Åtta till åtta. Usch. Men nu är iallafall alla pärmar utkörda också! Så skönt. Efter sista hotellet åkte vi och handla. Så vi kom inte hem förrän nio. När jag kom hem så körde jag två tabata pass också. Nu ska jag snart gå och lägga mig. Helt slut! Kört så mycket bil idag också. Körde både fram och tillbaka från Montenegro, och körde runt när vi lämna alla pärmar. Dock har jag upptäckt att jag tycker att det är väldigt kul att göra! Helst inte inne i själva centrum, men det går ju inte att undvika. Plus att vi har så skön bil också! Och idag döpte vi den till Spock, hehe. Hyrbilsföretaget vi samarbetar med heter Enterprise, så nånting med star track sa Linda, så då blev våran silvriga bil Spock och Micaelas röda bil Jane, hehe!