Sönder.

Så igår imorse var jag som sagt ute och sprang. Sen åkte jag och Nikolin till ett hotell där vi hoppade på bussen. Och telefonen ringde hela tiden under bilresan. Non-stop. Vi hoppade på bussen iallafall och under buss resan så ringde telefonen återigen non-stop. Hela tiden. Folk som undra över bussen. Och det är inte det lättaste att svara när någon ringer, och anteckna och leta information i massa papper medan man sitter i guide sätet längst fram. När bussen åker värsta slingriga vägar dessutom. Men men det gick. På flygplatsen så gick vi in och hjälpte gäster med incheckning. När alla gäster hade checkat in så åkte vi ner till arrival. Där fixade vi med bussar och skyltar, sen tog vi emot gästerna. Vi hade två flyg som kom. Jag sände en buss och äkte iväg med en buss och hade arrival transfer. Vi hade massa hotell stopp och typ alla låg ute på vischan. Så det tog jätte lång tid. Men det gick ändå rätt bra för nu har jag lärt mig om dom områdena så kunde prata lite på bussen. Lär mig mer och mer och kommer ihåg mer. Att kunna info om områdena måste man ge tid. Till slut sätter de sig, men det går inte att stressa på det. Jag kom iallafall hem vid 15.00. Då åt jag lunch och kollade lite på Grays Anathomy. Tränade även igen, körde ett tabata pass. Sen skulle jag sova lite, men precis när jag höll på att somna så ringde servicen. Och efter de hann jag inte sova för då skulle vi återigen till flyget. Som sagt så hade vi ingen depature, skönt! Vi hade också bara ett ankommande flyg. Så tog emot alla på flyget, räknade dom två bussarna vi hade och åkte sedan iväg med min buss och höll arrival transfer. Och gissa vad som händer efter två hotell stopp när vi har tre hotell stopp kvar? Jo min buss går sönder. Den börja tjuta och de lös en röd lampa på instrumentbrädan, lampan såg ut som en bomb. Så min bussis ringer massa samtal och till slut bestämmer att vi ska åka till ett närliggande hotell där ingen bor. Där måste alla kliva ur bussen och ta med sitt bagage och så ska vi hoppa in i en annan buss. Så alla kliver ut, sen får vi vänta typ 20 minuter på den andra bussen. Och notera att klockan var 22.30 också, sent på kvällen. Inte roligaste då att vänta på en annan buss. Så vi står där och väntar allesammans och till slut kommer den andra bussen. Då lastar vi in allt bagage igen och hoppar in i bussen och kör till nästa hotell stopp som det tog typ 20 min att köra till. Sen hade vi ett till hotell i samma område men det sista hotellet vi skulle till låg helt på vischan. Så de tog ju tid att åka dit också. Sen skulle vi åka hela vägen tillbaka från vischan till syd. Tur att bussis iallafall körde hem mig. Så var hemma vid tolv på natten. En lång kväll med andra ord!