Siesta.

Idag åkte som sagt jag och Thea till vischan för att hoppa på transfer bussen där. Sen hade vi bara tre hotell stopp, så det var väldigt skönt! Allt var jätte smidigt. Bussis va i tid, alla gäster va i tid och ingen saknades. Idag höll Thea transfer, så jag fick för första gången sitta och lyssna haha. Det var skönt. Väl på flygplatsen så hjälpte vi alla att checka in. Sen gick jag, Thea, Nikko och Alexandra ner tidigare för att hjälpa Sofia där med arrival. Vi hade två arrival, en från Malmö och en från Stockholm och båda flygen var en halvtimme tidiga. Så vi peka dom i rätt riktning till bussarna. Jag stod inne, sen efter en stund så sprang jag även ut till några bussar med skyltar och välkomstbrev. Vi fick nämligen inte bussarna på en gång när vi kom utan fick vänta en stund. Sen hoppade jag på den arrival transfer jag skulle åka med vilket var Stockholm. Nikko åkte med Malmö bussen och jag och Johanna med Stockholm. Dom andra väntade kvar på flygplatsen för att sedan ta emot Göteborg som kom vid två. Så jag hoppade iallafall på bussen och höll sedan en arrival transfer. Hade många stopp men det gick bra för dom flesta låg i Playa del Inglés och nära varann. Hade några i Meloneras i slutet. Sen efter sista hotell stoppet skjutsade bussis hem mig. Var hemma vid 14.00. Då åt jag lunch, rester från igår. Sen gick jag ut och sprang! För andra gången jag kom hit så har jag haft en liten siesta. Så jag hann gå ut och springa. Så skönt att springa när det är sol och ljust ute! Man blir mycket piggare. 25 grader var det också, varmt och skönt. Saknar att springa på siestan, som jag alltid gjorde på Mallis. Så sprang iallafall till spåret och sprang fyra varv sen tillbaka hem. Och idag så var det typ nån motorcykel mässa i spåret? Stod massa motorcyklar där. Både som utställning och till försäljning. Sen var de massa stånd där dom sålde kläder och brända mandlar och massa. Och de ät var mycket folk! Och där kom jag springandes fyra varv haha. Har typ aldrig vart nå folk där innan. Bara en del folk som också har sprungit i spåret lixom. Aja jag kom hem igen vid fyra. Då körde jag ett kort tabata pass. Sen duscha jag. Sen kom Alexandra hem så satt med henne när hon åt mat. Sen tog vi en kopp kaffe tillsammans och så gick vi till kontoret vid fem. Vi skulle åka bil med Sofia till flygplatsen. Nikko och Johanna åkte departure transfer, men jag, Alexandra och Sofia tog som sagt bilen för vi hade bars två departure bussar. Frida var kvar på kontoret för hon hade service telefonen och Thea hade IT på ett hotell för en tränings grupp som kom idag. Så vi kom till flygplatsen och tog bussar sen tog vi emot alla gäster. Gick väldigt smidigt allt! Alla bussar fulla direkt. Jag, Nikko och Johanna åkte med varsin arrival buss. Jag åkte med en liten minibuss. Var jätte mysigt haha! Och kunde hela arrival manuset utantill, jätte skönt. Sen hoppade jag av på första stoppet. Nikko hade ställt bilen där när hon åkte departure transfer. Så körde jag bilen hem från vischan. Gick väldigt bra! Kom hem vid åtta. Prata lite med Nikko och nu sitter jag vid restaurangen för att få wi-fi. Men det har varit en bra dag faktiskt. Smidigt på flygis och skönt med lite siesta och träna. Imorgon ska jag och Johanna hålla IT på tre hjärtan som förra veckan. Kommer nog gå bra!