PR.

Igår efter lunchen på Ola Bonita gick jag ut och sprang. Men det gick inte så bra. Var nog alldeles för varmt för att springa. Hade inte druckit särskilt mycket vatten heller så var nog uttorkad. Så sprang till spåret, sprang fyra varv där, gick ett varv och sen gick hem. Hemma körde jag ett tabata pass på 20 minuter. Sen behövde jag gå till kontoret. Där fixade jag med servicen. Ringde samtal osv. Gjorde också hemresetider. Sen kom dom andra tillbaka så då lämnade jag över service telefonen till Frida, så skönt! Sen gick vi hem. Hemma bytte jag om och fixa mig lite snabbt. Sen gick jag ner och wifia och ringde mamma och pappa. Prata en stund med dom sen åkte vi vid 19.45. Vi skulle möta upp dom andra på Greek Village och äta hejdå middag. Johanna åker ju hem till Sverige idag. Så det var jag, Johanna, Frida, Janni, Nikko, Johannas kompis, Thea och Anna som åt. Så vi åt och prata massa. Sen sa jag hejdå till Johanna och så åkte vi hem. Så tråkigt att hon åker. Kommer sakna henne. Så kul vi haft tillsammans! Skrattat så mycket på våra bakis dagar, haha. Det blev iaf en väldigt lugnt kväll! Kom hem vid tio och drack ingen alkohol alls. Så läste jag lite när jag kom hem och sen sov. Idag gick jag upp vid åtta. Och det var så skönt att vakna upp och må bra haha! Ingen bakfylla. Kände mig också utvilad. Sov väl 8-9 timmar, jätte skönt! Sov lika länge natten innan också. Har gått och lagt mig i tid den senaste tiden, de bra haha. När jag klev upp idag drack jag kaffe och sen åkte jag med Frida ut till Puerto Rico. Hon hade sitt första HT där. Jag är ju ledig idag men hade ingen bil. Och jag hade planerat att bara steka på stranden för sist jag var ledig så regna det. Och ville sola i Puerto Rico då det oftast är finare väder på vischan. Så åkte dit med Frida och var där vid 09.00. Gick till stranden direkt och sola. Så låg jag bara och stekte hela dagen. Stod att de var 26 grader, kändes nästan varmare haha! Jätte skönt var det. Så lyssnade på två podavsnitt och låg bara och njöt. Tror jag slumra till en stund också. Det var kul att sola på Puerto Rico också, har ju aldrig varit där på stranden tidigare. Och det var en jätte fin strand! Mörk i färgen men inga stenar och sanden var inte så porös så den var skön att ligga på. Trots att jag vart här så länge som jag vart så är det inte särskilt många stränder jag vart på. Varit på Playa del Ingles, Puerto de Mogán, Amadores och nu Puerto Rico. Skulle vilja testa Anfi stranden och Taurito stranden också, men framförallt Anfi. Hört att den ska vara så fin! San Agustin stranden och Meloneras stranden känns inte direkt lockande för dom sitter ihop med Playa del Ingles stranden så det är i princip samma långa strand hela vägen. Och det är inge kul att sola och bada där för det blåser så himla mycket! Är jämt typ storm där. Ute på vischan så går ju stränderna in som vikar så bergen runtom skyddar mot vinden, så det är mycket bättre att ligga där! Men Anfi och Taurito ska jag väl hinna innan jag åker härifrån. Det är bara så svårt att ta sig dit om man inte har bil. Förhoppningsvis har jag bil nångång när jag är ledig. Så dyrt att ta taxi till vischan också. Och bussarna funkar ju typ aldrig, haha. Men idag tog jag ju faktiskt bussen, när jag åkte hem från Puerto Rico. Men jag hoppade på i princip första bästa som gick till Playa del Ingles så tänkte jag att jag får hoppa av där det är närmast hem typ. Alltid lika spännande att se vart bussen åker. Men tog rätt buss! Den stannade vid Holiday World. Så det var skönt! Så jag gick hem därifrån. När jag kom hem lagade jag mat och åt, kyckling med bulgur och sallad. Sen gick jag upp till kontoret för att vara med på mötet. Sen gick jag hem och bytte om. Sen testade jag nåt annat ikväll! Jag har nämligen sett tidigare att det finns ett utegym i en park vid ett av våra hotell, och dom har en crosstrainer. Så jag sprang dit, stod på crosstrainern i en timme och sen sprang hem! De var kul. Dock en väldigt gammal och rutten crosstrainer, men kul att göra nåt nytt lixom.