PicaPica.

Igår gick vi upp vid halv nio och gick till Office. Där gjorde vi välkomstbrev och fixade lite inför flygis. Sen åkte vi till flygplatsen. Vi hade ju inga avgående eftersom detta va första ankomsten på en onsdag. Så vi åkte bil till flygplatsen. Väl på flygplatsen gick allt jätte bra! Jag och Frida stod inne, Sofia stod ute. Gästerna kom i tid, vi hade alla bussar i tid. Vi sa till alla gäster vart dom skulle. Sen gick jag ut och räkna en liten buss. Så kom Sofia med välkomstbrev, sen sönde jag iväg bussen. Under tiden hade Frida räknat sin buss och den va full så hon hade åkt iväg. Sen räkna jag min buss och den va full. Så Sofia gav mig min väska och välkomstbrev, så dela jag ut välkomstbreven så åkte vi. Och denna rutt som jag körde igår var så mycket skönare än den jag körde sist! Nu åkte vi i områdena playa del Ingles, San Fernando, Meloneras och Maspalomas. Och de är dom områdena vi hängt en del i så kan dom bättre så kunde prata mer i bussen! Så de var skönt. Efter flygis åkte jag och Frida runt till 13 hotell och lämna pärmar. Sen åkte vi och serva bilen. Så kom hem vid 18.30. Så jobbade 09.00-18.30 och hade bara en lunch på 30 minuter, så blev en lång dag! Men det gick bra. När vi kom hem gick jag ut och sprang. Sen på kvällen åkte jag, Frida och Sofia till playa del Ingles och gick p årestaurangen Pica Pica som teamet som vart här innan oss rekommenderat. Och restaurangen var jätte mysig och dom som jobba där var så trevliga! Och maten var så god. Dom har ett koncept med spansk och grekisk tapas. Det var super gott. Sen bjöd dom som ägde restaurangen in hela vårt team på en middag på deras restaurang som dom ska stå för. Så det var ju jätte gulligt! Och dom bjöd på efterrätt och Rom. Plus att vi guider alltid får 20% rabatt där. Så dom var jätte gulliga och snälla. Dit kommer jag gå fler gånger! Kommer nog ta med mamma och pappa dit också. På bilden ser ni några utav våra tapas men inte alla. Vi beställde 6 tapas plus två bröd, aioli och tzatziki som vi dela på allt. Mums mums. Efter middagen åkte vi hem och kom hem vid 23.00. Då la vi oss och sov direkt.