Paella.

Idag hade jag flygis imorse. Var på hotellet runt nio. Sen kom vi till flygplatsen. Alla hoppande bussen och så var jag på flygplatsen. Vi tog emot ett ankommande och sen höll jag i en ankomst transfer. Det var roligt faktiskt! Var hemma vid ett. Tidigt för att vara torsdag. Då gick jag och handla, sen åt och sen sprang jag. Sen hade jag HT 17.00. Så var först på ett hotell. Där hade jag en gäst som boka en utflykt. Sen åkte jag till nästa hotell. Blev väldigt stressigt! Skulle vara på ena hotellet 17.00 och andra hotellet 17.30. En HT brukar ta 15 minuter. Sen brukar jag alltid vilja vara på hotellen 15 minuter innan jag börjar. Men nu var jag på första hotellet till 17.15 och sen var jag tvungen att köra till nästa hotell som låg en bit bort. Så där var jag vid 17.25. Dock så kom det ingen till det hotellet. Men var där en kvart iallafall. Sen åkte jag till nästa HT som även va mitt sista. Och där var de ju sjukt! Hade egentligen bara tre olika sällskap, men alla ställde så många frågor! Och bokade utflykter. Så jag var där 1,5 timme! Aldrig vart så länge på ett HT. Men de va kul. Dom fråga massa om bussar och utflykter och vad man skulle göra. Så prata massor med alla. Men de va faktiskt jätte kul! Och så kul att jag kunde svara på frågor också. Så åkte därifrån efter 1,5 timme. Då åkte jag hem och bytte om. Sen gick jag och Fanny till en ny restaurang. Där testa jag Åsells. Första gången jag testa! De ödmjuk typiskt spanskt. Men de flesta Åsells har ju skaldjur. Men beställde utan räkor så fick bara kyckling och fisk. Och musslor och krabbor! Men de va helt ok. Men kommer nog inte ta paella en gång till iallafall haha. Men så nu har vi ätit och tagit lite drinkar. Nu kom Anna precis också! Får se vart kvällen tar oss. Dock jobbar alla imorgong. Börjar 09.00 tror jag. Har två HT sen kontor.