Onsdag&Torsdag.

Igår åkte vi hemifrån vid sju. Så åt vi frukost på ett av våra hotell. Sen åkte jag och Linda till flygplatsen med bilen och Caroline åkte med transfer buss dit. På vägen stannade vi till på kontoret också och skrev ut lite dokument. Departure på flygplatsen gick väldigt smidigt. Dom öppnade många incheckningsdiskar! Så det gick bra. När alla checkat in gick vi till arrival. Så tog vi bussar och fixade med välkomstmaterial. Och igår var lite intressant för vi hade 38 ankommande gäster till Kroatien och 48 ankommande gäster till Montenegro! Så vi hade fler till Montenegro än Kroatien, första gången. Detta innebar att vi hade 3 bussar till Montenegro. Och två av dom behövde manifest av gästerna där de står deras pass nummer osv. Så jag stod och tog emot gästerna till dom två bussarna och skrev upp deras pass nummer, namn och födelsedatum, sen peka jag dom till bussen. Som tur var så hade vi med oss Caroline på flygplatsen. Hennes rundresa började som sagt igår. Men hennes gäster på rundresan kom med samma flyg som våra gäster. Därför kunde hon hjälpa oss med arrival! Tur det, för det var så mycket folk! Så det var lire kaos igår med alla bussar, men tyckte vi löste det bra ändå. Jag sände två bussar, Linda sände en och sen åkte Linda på en buss och höll departure transfer och Caroline åkte med sin rundresa grupp. När vi fått alla gäster åkte jag från flygplatsen med bilen. Så hämtade jag upp Linda på ett av hotellen. Sen åkte vi hem. Väl hemma satte jag mig framför datorn och svarade på mejl och skickade iväg kassarapporten och uppdaterade transfer listor osv. När jag var klar gick jag ut och sprang 13 km. När jag kom hem igen körde jag ett tabata pass. Sen duscha jag och så vila jag lite också. Väldigt skönt! Och igår så var faktiskt Caroline hemma på dagen eftersom att första stoppet med rundresan är i Dunrovnik. Så på kvällen gick vi alla tre ut och åt igen. Då åt vi på Mezzanave. Efter middagen skjutsade vi Caroline till hennes hotell i Gruz. Sen åkte vi hem. Så kollade jag lite serie och sen sov jag. Idag gick jag upp vid 07.00. Sen åkte jag till Montenegro. Som sagt så hade vi fler gäster i Montenegro än i Kroatien, därför hade jag satt mig på två HT på dom hotellen vi har där. Som tur var så gick det smidigt vid gränsen, nu när det är lågsäsong. Träffade lite gäster på hotellträffarna och de gick bra. Efter sista träffen åkte jag tillbaka till Kroatien och till kontoret, då gick det dock inte lika smidigt som på dit vägen. Förmodligen för att jag var där en dum tid. Så var väl på kontoret runt två. Åkte ner till Cavtat och åtnjuter lunch. Sen var jag på kontoret till typ halv fem. Gjorde hemresetider, svarade på mejl, fixa med transfer och ekonomi. När jag var hyfsat klar så åkte jag från kontoret för jag behövde köra ut hemresetider. Så körde till massa hotell och lämna papper. Sen körde jag hem. Så fortsatte jag lite med mejlen och annat. Träffade Linda också efter hennes utflykt och vi prata lite. Sen tog jag mig ut på en kvällsspringtur på 7 km. Blev liiite svettig kan man säga haha! Som ni ser på bilden ovan. När jag kom hem körde jag ett tabata pass. Sen duscha jag och la mig och sov. Så som vanligt en intensiv torsdag med ganska mycket att göra! Men jag hann med allt så de var skönt.