Onsdag.

Idag har varit en liten tröttsam dag...som vanligt på onsdagar kanske haha. Fast denna har vart extra tröttsam. Gör det första så var vårt ankommande flyg igår försenat, så vi kom hem sent på natten. Sen gick vi upp tidigt idag och hade departure. Så var min buss sen så några gäster var inte så glada. Och dom ringde huvudkontoret som ringde mig och sen även agenten som ringde mig. Så servicen ringde lite också. Dock väl på flygplatsen gick det smidigt vid incheckningen! Som vanligt, väldigt bra. Sen kom ankommande gäster och det gick också smidigt. Så höll jag arrival transfer. Sen var det en gäst som ringde servicen med nåt problem med hotellet och en av mina gäster som hoppade av bussen hitta inte sin väska. Sen några gäster från förr som gjort en reklamation som jag skulle svara på. Och egentligen låter det inte som värsta grejen men när man är så himla trött och inte sovit många timmar och så ringer det och gäster är irriterade, då blir det jobbigt. Sen målar jag alltid upp det värre än vad det är. Linda hjälpte och ringde flygplatsen och på första samtalet så hade dom hittat den borttappade väskan. Väldigt smidigt! Så tjejerna åkte och hämta väskan och fixa det. Jag fixade lite med servicen under tiden. Men allt jag skulle göra gick snabbt ändå! Så sen gick jag ut och sprang en mil och efter det körde jag ett tabata pass. Och efter jag tränat så känns alltid allt mycket bättre. Så det var skönt! Sen duscha jag och fixa mig och så åkte vi iväg till hotellen för att hålla informations träff. Dock trötta som bara den! Herregud. Kunde knappt ställa mig upp haha. Men IT gick väl bra. Kom inte så många men sålde mycket ändå, nästan alla köpte minst en utflykt. Det var kul! När jag kom hem så skrev jag in allt i datan. Sen prata jag lite i telefonen med mamma och pappa. Saknar dom massor. På bilden ovan förresten så ser ni mat från när vi var på restaurangen Taj Mahal häromveckan. En riktigt bra restaurang var det! Vi rekommenderar den i våra pärmar. Har velat äta där sen vi kom hit men det är ofta fullbokat. Men vi lyckades boka ett bord och det var riktigt god mat! Tips tips.