Onsdag.

Idag har varit en lång dag! För det första så kom vi ju hem vid 01.00 inatt från flygis. Sen idag så åkte jag och Linda hemifrån vid 08.45. Vi åkte till ett av våra hotell och parkera där. Sen hämta Micaela upp oss. Idag hade vi ju ingen departure transfer eftersom att idag var första gången vi hade flyg på en onsdag! Så Micaela hämta oss och så åkte vi till flygplatsen. Och det gick smidigt där idag! Flyget var inte försenat, vilket innebar att gästerna var gladare. Så det var skönt. Jag stod ute igen och pekade folk i rätt riktning. Sen sände jag en sändbuss. Sen räkna jag min buss. Den har full så åkte iväg direkt. Så höll jag arrival transfer. Prata i bussen och det gick bra. Sen hade jag bara två hotell stopp, väldigt skönt! På sista hotellet hoppade jag av och då sålde jag även en utflykt. Sen gick jag till parkeringen där vi parkerat bilen och mötte Linda. Så åkte vi hem. Var hemma vid 13.00. Då åt jag lunch. Åt rester från igår, taco färs med grönsaker. Mums! Sen hann jag faktiskt vila en timme ungefär. Sen kom Micaela hit och vi prata lite och gick igenom lite utflykter. Sen skjutsade jag Linda till det hotell hon skulle vara på och sen åkte jag till hotellet där jag skulle ha HT. Träffade sex personer där. Sålde utflykter och små prata lite. Sen åkte jag till nästa hotell. Där hade jag informations träff. Och det blev 43 gäster som kom! Så det var många ändå. Jag samlade alla vi receptionen sen gick vi till lokalen tillsammans. Så fick alla lite dryck. Sen pratade en kille från animation team först och sen höll jag informations träffen. Prata i ungefär en halvtimme. Sen satte jag mig ner och så kom folk och boka utflykter. Och vad jag sålde utflykter! Massor med biljetter. Det var kul! Sen kom Linda och mötte mig och så gick vi till bilen tillsammans. Sen åkte vi och lämna lite uppvaktning på några hotell.  Sen åkte vi hem. Så vi var inte hemma förrän 20.00. Då satte vi oss och gick igenom vad vi hade sålt och hur många fler biljetter vi kunde sälja. Sen skrev vi in allt vi hade sålt i listor och skrev då även in pass uppgifter osv. Så tog ett tag. Var väl inte klara förrän 21.00. Sen gick vi igenom manuset för stadsvandringen tillsammans. Denna vecka är de ju Lindas tur att hålla alla utflykter. Och jag höll ju dom förra veckan så därför gick vi idag igenom morgondagens utflykt och jag gav lite tips och så. Efter det körde jag två tabata pass. Sen duscha jag och nu ligger jag i sängen och ska strax sova. Är helt slut asså! Och jag har varit så trött hela dagen. Efter IT så var min hjärna helt borta för jag pratat massa och sålt utflykter hit och dit och tagit pass uppgifter osv. Så tror jag kommer sova gott inatt. Känns som att gårdagen och idag har varit tre dagar typ. Känns som flygis som vi hade imorse var igår och att gårdagens flygplats var i förrgår, haha. Något positivt är att service telefonen har varit väldigt lugn idag. Bara ringt en gång. Så det är ju skönt! Imorgon blir de som en liten roadtrip till Montenegro för mig. Där har jag två HT, sen ska jag tillbaka till Kroatien igen.