Onsdag.

Idag var det lite kaos på morgonen. Skulle bli hämtad 09.50 men bussen kom inte förrän 10.05. Så vi var lite sena. Dessutom så var det en minibuss för skulle bara ha 13 gäster och det fanns ingen mick. Hade tre hotell stopp så på det sättet var transfern skön. Men på dom två sista stoppen stod även folk och vänta på bussen till Arlanda, plus folk som väntade på bravo Tours. Så det var ju massa folk som ville kliva på min buss som egentligen inte skulle åka med mig. Så var tvungen att vara väldigt tydlig att det var bussen till Köpenhamn och att det var solresor, haha. Så tillslut fick jag på rätt människor på bussen! Så jag höll departure transfer. Satt där framme och skrev bak så att alla skulle höra eftersom jag inte hade någon mick. Så kom vi iallafall till flygplatsen och jag hjälpte alla att checka in. Sen gick jag till våra andra inchecknings diskar som var Arlanda där vi också hade massa gäster som skulle checka in. Men det gick bra. När alla var incheckade åkte vi ner till arrival. Det blev lite ändrat där också så jag skulle åka med första flyget. Men vi fick alla bussar och parkeringar direkt så det var bra! Satte ut skyltar och välkomstbrev i bussarna. Sen tog vi emot alla ankommande. Jag stod ute vid min buss och pekade alla i rätt riktning. När det lugnade ner sig gick jag och räkna min buss och den var full direkt! Så delade ut välkomstbreven så åkte vi iväg. Hade tre hotell stopp men hoppade av vid andra stoppet då det var så många som skulle checka in på det hotellet och behövde hjälpa dom. Så hoppade av där och gick in på hotellet. Och det var inga problem med incheckningen så det var skönt. Sen gick jag en snabbis till Spar för att handla lite kvarg, mjölk och kaffe. Sen tog jag taxi hem. Var hemma vid två. Då åt jag, kvarg med bär och kaffe och sen knäckemacka med aromat på. Gott gott! Sen gick jag till kontoret. Fixade med rumslistor, gjorde välkomstbrev och ringde samtal. Kollade även på apsis, alltså svar från service formuläret till våra gäster. Och återigen var det en som hade skrivit mitt namn och skrivit om transfer! Gästen skrev att transfern som reseledaren Amanda hade från San Agustin till flygplatsen var väldigt tydlig och bra. Så det var kul! Alexandra hade också fått en bra kommentar, duktig. När allt på kontoret var klart lämnade Nikko över service telefonen till mig. Hon är ledig imorgon så därför ska jag ha den ikväll och imorgon. Sen gick jag hem. Körde ett tabata pass hemma och sen duscha jag och bytte om och tog taxi till mamma och pappa. Nu kom jag precis hit. Vi ska strax gå och äta på en restaurang här i San Agustin som vi rekommenderar i våra pärmar. Greek Taverna heter den, så de blir grekisk mat! Älskar grekisk mat.