Mirador.

Inatt sov jag som sagt hos mamma och pappa. Sen imorse gick vi upp vid nio och åt frukost. Baguette med kaviar, så gott! Och bryggkaffe, mums. Sen åkte vi till shoppingcentret Mirador. Vi hade ju hyrbil idag också så åkte bil dit. Sen gick jag och mamma runt där och shoppa. Pappa åkte runt lite med bilen sen kom han tillbaka och åt lunch med oss där. Efter lunchen åkte han iväg igen till stranden. Jag och mamma fortsatte shoppa. Jag köpte träningskläder, en kofta, min nyårs outfit, en blus, skor och lite mer. Det var ju första gången jag var på Mirador och det var jätte bra! Dom hade allt möjligt. Det var primark, mango, zara, hm med mer! Och jag blev så nöjd med min nyårs outfit. En byxdress som var svart/blå och glittrig. Jätte fin. Mitt mission idag var att köpa en nyårs outfit och ett par skor, och hitta båda! Behövde köpa nya svarta skor att jobba i då vi inte få ha vita skor längre. Hade mina vita Nike innan, men nu är det nya bestämmelser och man behövde svarta skor. Så de köpte jag på primark, så billigt också! Kosta 5 euro, haha sjukt billigt. Vid fyra kom pappa tillbaka till Mirador och då åkte vi tillbaka hemmåt. På vägen stanna vi till vid gottegrisen. Köpte köttbullar och fiskbullar. Sen skjutsa dom hem mig till mig. Hemma bytte jag om och gick ut och sprang. Sen duscha jag. Sen hämta mamma och pappa upp mig vid åtta. Eftersom att vi hade hyrbilen även ikväll så bestämde vi att åka lite längre bort och äta middag. Så vi åkte till Puerto Rico till Henry's. En restaurang som vi rekommenderar i vår pärm, som jag inte vart på innan. Passade bra nu när vi hade hyrbil, då det annars kostar 30 euro dit med taxi. Och 60 euro är ju rätt dyrt för att åka fram och tillbaka bara för att äta. Och jag hade ju inte vart på Henry's innan, så det var kul att testa! Och det var en jätte bra restaurang. Låg lite off i Puerto Rico men det var de värt. Personalen var jätte trevlig och bra och maten var så god. Tog oxfilé med mögelostsås och råstekt potatis till det. Och det var super gott! Köttet var perfekt stekt. Sen fick man honungsrom efter maten. Jätte gott. Så vi åkte därifrån runt halv tio. Så skjutsade mamma och pappa hem mig. Nu sitter jag och wifiar lite vid vår restaurang, men ska snart gå upp till lägenheten. Imorgon har jag departure transfer, blir upphämtad vid 09.50 på kontoret. Sen har vi ankommande flyg också. På kvällen ska jag, mamma och pappa ut och äta igen! Mysigt mysigt. Haft en jätte bra dag idag, kul att shoppa lite också!