Mezenave.

Igår gick jag upp vid nio. Så körde jag två tabata pass. Sen åt jag keso med bär. Efter det åkte jag, Caroline och Linda till kontoret där vi mötte Micaela. Så hade vi vecko-möte och Linda lämnade över service telefonen till mig. Sen åkte vi hem igen. Då gick jag ut och sprang en kort runda, så körde jag ett till tabata pass efter det. Sen körde jag Caroline och Linda till deras hotell där dom skulle hoppa på transfer bussen, så körde jag till flygplatsen efter det. Sen stod jag vid incheckningen och mingla bland gästerna och hjälpte dom vi incheckningen. Och incheckningen gick hur smidigt som helst! Gick väldigt fort. Sen var flyget lite försenat, så vi hann ta en kaffe. Efter de landade vårt flyg och vi tog emot alla gäster. Jag stod inomhus. Även det gick väldigt smidigt! Alla gäster var på alla bussar och vi kunde åka typ direkt. Så jag höll arrival transfer. Det gick bra förutom att jag fick host attack och hosta massor. Men i övrigt gick det bra. Hoppade av på sista hotell stoppet och då hämtade Caroline mig som körde från flygplatsen. Så hämta vi upp Linda också och sen åkte vi hem. Så vi var hemma vid 23.00. Då la jag mig och sov direkt. Idag gick vi upp tidigt och så fick jag och Caroline skjuts av Linda som körde. Så åkte jag till lite hotell och hämta upp gäster. Sen höll jag departure transfer. Och de gick bra men sen började servicen ringa massor. Så kändes lite kaosigt ett tag. Några gäster hade inte blivit hämtade av bussen samt att Carolines buss var sen också till alla stopp. Men kom fram till flygplatsen iallafall och gick in vid incheckningen. Och telefonen fortsatte ringa. Fortfarande om transfer och även om utflykter. Men sen blev den lugnt faktiskt! Så de var skönt. Departuren gick ganska segt, men jag var kvar där sist och försökte vara där så länge som möjligt, men sen behövde dom hjälp på arrival så jag gick dit. Och idag stod jag ute. Och det gick förvånansvärt smidigt! Jag sände en buss direkt då dom bara var 4 personer. Sen när det började bli lugnt där inne så räknade jag Carolines buss, den var full så hon gick dit. Sen räkna jag Lindas buss och den var också full så då gick hon dit och dom åkte iväg! Hur smidigt som helst. Så när dom åkt gick jag till bilen och körde från flygplatsen. Så åkte jag och hämta tjejerna. Sen åkte vi till en restaurang Mezanave som ligger vid Gruz. Agenten har rekommenderat den restaurangen till oss. Dom har bra priser där faktiskt! Och jag testade en ceasar sallad, och den var god! En riktigt ceasar sallad med krutonger och dressing och allt. Dock inte lika bra som Mea Culpa, men ändå god! Efter lunchen åkte vi hem. Då körde jag två tabata pass. Sen duscha jag och sen behövde vi åka iväg igen för att hålla IT. Så skjutsade Caroline och Linda, sen åkte jag till mitt IT. Kom dock bara 8 personer så var inte så mycket ett IT, stod bara och berättade lite om vad dom ville veta. Sen bokade jag in utflykter. Efter det hämtade jag tjejerna igen och vi åkte hem. Då skrev jag in alla utflykten sen böt jag om och gick ut och sprang ungefär 10 km. Nu kom jag precis hem och har duschat. Ska strax lägga mig och sova. Så ja onsdagar är jobbiga, men denna onsdag är nog typ den bästa hittills. Gick så smidigt vid arrival och servicen har ändå varit lugn under dagen, efter morgonen. Så det känns bra!