Mexikanska.

I måndags gick jag upp vid nio, så gick jag ut och sprang 7 km. När jag kom tillbaka hem så körde ett tabata pass. Efter det så städa jag lägenheten och tvätta lite osv. Så åt jag kvarg med müsli också. Sen vid halv ett så åkte jag och Linda iväg. Vi åkte först till ett av våra hotell där vi hade ett inbokat möte. Sen åkte vi till kontoret. Så gjorde vi hemresetider. När vi gjort det åkte vi ut till alla våra hotell och lämna träff- och hemresetider. Sen hade vi ett till inbokat möte på ett annat hotell. Efter det åkte vi hem igen, så var hemma runt fem. När jag kom hem bytte jag om, så gick jag ut och sprang igen 5 km. När jag kom hem duscha jag och fixa mig. Sen kom mamma och pappa vid halv sju. Då visa jag dom vår lägenhet, sen drack vi lite bubbel tillsammans. Runt åtta åkte vi och Linda iväg till restaurang gatan i Lapad. Vi hade bokat bord på Mexikanska restaurangen där. Vi mötte också upp Caroline och Micaela där. Så hela teamet plus mamma och pappa åt ute. Det var första gången jag åt där och det var jätte gott! Lika gott som mexikanska restaurangen i Gamla Stan, och lite billigare. Så väldigt mumsigt var de! Efter att vi ätit så åkte vi tillbaka hem och så gick mamma och pappa till deras lägenhet. En trevlig kväll helt enkelt! Igår tog jag lite sovmorgon, så gick upp vid 10.00. Gick först till Pemo och handla lite, när jag kom tillbaka hem så bytte jag om och gick ut och sprang 10 km. När jag kom hem igen körde jag ett tabata pass. Sen åt jag kvarg med müsli. Efter det vila jag lite. Sen kom Micaela hem till oss och vi hade vårt veckomöte. Gick igenom schema och transfer. Och vi har så få gäster denna vecka! Endast 40 gäster som ankommer från Göteborg och 80 gäster från Arlanda. Helt sjukt är det! Efter mötet satte vi på oss uniformen och sen skjutsade jag Caroline och Linda till deras hotell, sen körde jag till flygplatsen. På flygplatsen hjälpte vi först alla att checka in. Sen gick vi till arrival. Flyget var till och med lite tidiga! Och jag stod utomhus och peka folk i rätt riktning. Och igår så kom Alexandra också med vårt Göteborgs flyg! Så himla roligt! Hon bokade resa hit för typ två veckor sen för att komma och hälsa på mig. Så mysigt! Jätte härligt att se henne igen. Var så länge sen, vi träffades sist när hon lämna GC och det var sista Januari. Så som sagt jätte mysigt att se henne igen, saknat henne så. När alla gäster kommit så gick jag till min buss och så höll jag arrival transfer, med Alexandra med i bussen hehe. När vi släppt av alla gäster på alla hotell så fick vi skjuts av Ivan, busschauffören, till busshållplatsen vid oss. Sen gick vi hem. Sen hann vi inte göra nåt igår då vi kom hem vid 23.00 och idag skulle jag upp tidigt. Men bara mysigt att ha henne här som sagt!