Massage.

I lördags så höll jag som sagt sista utflykten för norrmännen. Det var utflykten till högsta toppen Roque de Los Muchachos. Och det gick bra! Vi hade fint väder på toppen också så bra utsikt hade vi, vilket alltid är skönt. Den utflykten hänger ju mycket på vädret! Vi avslutade utflykten på marknaden som vanligt och där köpte jag ett par örhängen som jag spanat in ända sen jag kom hit, hehe. Det är en dam som säljer massa smycken och alla örhängena hon säljer är så fina! Och speciella. Skulle kunna köpa typ alla, men bestämde mig till slut för dem som ni ser på bilden ovan. Och jag är nöjd! På söndagen var min lediga dag. Så jag började dagen med att prata med mamma och pappa. Alltid så kul när jag hinner prata med dom. Blir alltid på mycket bättre humör efteråt! Sen hade jag också bokat massage på söndagen. Helkroppsmassage i 50 minuter. Väldigt skönt var det. Igår hade jag först hotell träff på hotellet, sen flygplats. Så vinkade av mina premium och vi tog emot nya. Dom landade dock mycket tidigare än beräknat så lite stressigt blev de! Men vi hann klart med allt som tur var innan de kom. Och allt gick smidigt. Så jag hade arrival buss till hotellet och sen på kvällen så hade jag informationsträff. Sen var hela teamet hembjudna till Julie för att umgås lite. Så vi åkte till Los Concajos där hon bor. Och vi hade så trevlig kväll! Hon hade ordnat lite småplock som vi åt och vi prata om allt möjligt och skratta massor. Fler såna kvällar röstar jag för! Efter några timmar åkte vi därifrån och kom hem igen vid tolv. Idag så hade jag hotell träff på morgonen och nu ska jag strax åka iväg på stjärnskådning för svenskarna. Det är ganska molnigt just nu men jag hoppas molnen försvinner så vi får en stjärnklar kväll!