Manuel.

I onsdags kväll så var jag i Los Concajos och träffade teamet och agenten! Så trevligt. Man märker hur mycket man saknar dom när man väl träffar dom. Vi hade möte och sen åt vi middag ute i Santa Cruz. Då åt vi lite tapas. Sen åkte jag tillbaka till hotell och sov direkt, kom hem sent. Runt klockan tolv. Så det var en ganska lång dag! I torsdags var de lite ändring i schemat än vad jag tidigare haft. Så jag åkte på förmiddagen departure buss till flygplatsen. Sen var jag på flygis och gjorde de vanliga, sen åkte arrival buss tillbaka till hotellet. Efter det så skulle jag observera ett IT som Linda och Erika höll, för att se hur det gick för dom. Sen åkte jag iväg på utflykt. Det var då utflykten stjärnskådning. Och var lite oroligt för det var så mycket moln, men de försvann faktiskt och vi hade en fin stjärnbild! Så det gick bra. Kom hem vid elva igen. Så hade fullt upp hela dagen! Igår så blev vi upphämtade 08:40 för att åka på utflykt. Vi stannade först till på San Antonio vulkanen. Och shit vad det blåste! Helt sjukt. Höll på att blåsa bort haha. Dock så är det varma vindar, vilket är skönt. Efter stoppet där så åkte vi till Santa Cruz och jag gick stadsvandring med alla. Sen var det fri tid. Under den tiden så gick jag till caféet Don Manuel. Tydligen så rekommenderar vi det caféet och jag lovade mina premium gäster från förra veckan att jag skulle gå dit och dricka kaffe då jag aldrig testat det där haha. Så jag gick dit och åt lite frukost. Och ja de var väl gott kaffe  men inget speciellt. Starbucks är ju lite bättre, haha! Men mysig omgivning iallafall. Och så gjorde batisten ett hjärta i mitt kaffe, hehe. Sen efter fria tiden samlades vi upp igen och åkte tillbaka hem. Så vi var hemma vid 14:00 igen. Då mötte jag upp hela teamet och vi hade möte och rundvandring på hotellet. Så vi var klara vid åtta. Idag blev vi upphämtade vid 09:00. Så höll jag utflykt till högsta punkten Roque de los Muchachos. Och vi har haft sån tur med vädret idag! Inte särskilt kallt uppe på toppen utan ganska behagligt. Dock inte lika häftigt med molnen som sist jag bar där. Och sen hade vi strålande sol och runt 27 grader varmt på de andra stoppen. Så väldigt härligt!