Klarisa.

Igår åkte vi hemifrån vid sju. Flygtiderna har ändrats igen så inte riktigt lika tidigt som förut! Det är skönt. Men jag, Caroline och Linda åkte vid sju. Så åkte vi till de hotell där jag skulle bli upphämtad. Vi åt frukost där först, sen hoppade jag på transfer bussen. Så hämta vi upp folk på hotellen och sen åkte till flygplatsen. Hjälpte alla att checka in och sen gick vi till arrival. Så stod jag inne. När alla gäster kommit så gick jag och Linda till bilen. Vi hade endast en buss som Caroline åkte med! Och det gick väldigt smidigt faktiskt. Trots att det är rätt mycket folk på flygplatsen den tiden. Så det var skönt. Jag och Linda hämtade upp Caroline. Så åkte vi till Tele2 och fixade nya sim kort. Sen åkte vi hem. Så åkte jag till gymmet på ett av våra hotell. Körde crosstrainer 30 minuter, cykla 30 minuter och sprang på löpbandet 1 timme. Efter det åkte jag hem. Duscha och fixa mig. Sen fick jag och Linda skjuts av Caroline till vårt IT. Så höll Linda IT och jag hjälpte till efteråt med bokning av utflykter. När vi var klara hämta Caroline upp oss och vi åkte hem. Träffa Alexandra hemma också. Så gick vi ner till mamma och pappas lägenhet. Där bjöd dom oss på middag, hemmagjorda köttbullar med potatis. Så gott! Vi var där en stund sen gick vi hem igen och sov. Idag åkte jag vid åtta. Så åt jag frukost på ett av våra hotell, sen hade jag HT där. Bokade lite utflykter. Åkte till nästa hotell och även där träffa jag massa gäster. När jag var klar åkte jag till tredje och sist HT och där träffa jag också flera gäster. Efter alla HT åkte jag till kontoret. Så skrev in alla utflykter och gjorde kassaredovisning. När jag var klar åkte jag och lämna hemresetider, sen åkte jag hem. Väl hemma bytte jag om och sen gick jag ut och sprang 11 km. När jag kom hem igen fixa jag mig sen gick jag ner till Gamla Stan där jag mötte mamma, pappa, Alexandra och Linda. Så gick vi till Klarisa och åt middag. Så god steak har dom alltså! Väldigt trevligt. Sen gick vi hem igen. Så en god och trevlig kväll var det!