Klarisa.

Igår kväll gick jag, Linda, Caroline och Micaela ner till gamla stan. Och jag var så trött i mena ben efter träningspasset! Helt sjukt. Men vi gick iallafall till en restaurang som vi rekommenderar i våra pärmar. Den heter Klarisa. Och de var faktiskt jätte bra! Var som en mysig utegård med ljus och så var de bra live musik. Maten var också väldigt god. Ni ser uteserveringen på bilden ovan. Så de var väldigt lyckat. Efter middagen gick vi hem igen. Och idag har varit en skön dag. Först hade jag IT, men det var ingen som kom. Inte en enda person haha. Och jag hade så lång tid på de hotellet just för att jag egentligen skulle haft IT. Så jag passade på att gå ner till restaurangen och äta lite frukost. De va gott! Sen gick jag upp vid receptionen igen och då kom faktiskt en gäst fram. Hon frågade vad hon kunde köpa till sin hundvakt där hemma så jag gav henne lite tips. Sen åkte jag till nästa hotell där jag hade HT. Och då kom bara en gäst fram. Och han kom fram för att säga att jag inte behövde vänta på dom för att dom var dom enda som bodde på hotellet och dom hade inga frågor eller så, haha så söt! Så jag passade då på att prata lite med mamma och pappa i telefonen. Sen åkte jag till nästa HT. Där träffade jag ett par som jag även träffade igår på flygplatsen. Och dom hade lite frågor om vad dom kunde göra på egen hand osv. Så jag gav dom massa tips om de. Så satt vi även och små prata lite, väldigt mysiga! Sen kom de inga fler på de hotellet. Så då svängde jag förbi hemma en snabbis för att byta om, sen åkte jag mot kontoret. På vägen dit stannade jag till i Srbreno för att köpa papper till kontoret. Sen åkte jag vidare till kontoret. När jag kom dit gjorde jag först min kassaredovisning, sen träff tider och sen massa välkomstbrev. Så jag gjorde alla välkomstbrev inför tisdagen. Vid fem var jag klar med de och då kände jag även att det var dags att avrunda arbetsdagen. Så då åkte jag hem. Var hemma vid halv sex. En rätt normal tid för en gångs skull! Då bytte jag om och gick ut och sprang en timme. När jag kom hem igen så hade även Linda och Caroline kommit hem, så då satt vi alla tre och små prata lite. Sen gick jag igenom morgondagens utflykt med Linda. Hon ska åka till Mostar imorgon, så kul! Nu har jag precis duschat och ska snart gå och lägga mig. Så det har varit väldigt lugnt idag. Och servicen har inte ringt en enda gång! Har bara fått ett enda sms på hela dagen, så skönt! Tror också att jag knappt haft nå folk idag på hotellen för att de va så få som kom igår med flyget och att det har vart så fint väder idag. Strålande sol och klarblå himmel! Och typ 26 grader. Så tror nog att gästerna föredrog att ligga på stranden än att vara på hotellet. De hade jag också föredragit...men jobba måste man ju också! Imorgon har jag och Caroline kontor hela dagen. Då ska vi göra hemresetider, göra all välkomstbrev inför onsdagen och även köra ut till hotellen med träff- och hemresetider.