Katamaran.

Igår på förmiddagen hade vi flygis. Hade en avgångstransfer och en ankomsttransfer. Först var jag ute och sprang på morgonen, sen var jag vid hotellet runt halv tio. Åkte och pratade i transfern till flygplatsen. Sen var jag inne på flygplatsen och mingla, sen åkte jag med en transfer tillbaka. Var hemma igen runt halv två. Då hängde jag tvätten och fixa lite. Sen vid halv tre så gick vår buss till Palma. Så vi åkte bussen till hamnen i Palma och hoppa av där. Därifrån gick katamaranen. Som jag skrev förut så håller vi inte i den utflykten, det är knappt nån guide med på den utflykten, men det kan vara bra för oss att veta hur den går till för att lättare kunna sälja in den. Så vi klev på båten, åkte ungefär 1,5 timme. Gjorde ett stopp på 1,5 timme. Då sola vi, bada och snorkla. Dom hade cyklop och grejer. Tyvärr var det inte mycket att se. Knappt nå fiskar alls eller rev. Sen var det middag. Då hade dom grillat kyckling och korv och hade pasta- och potatissallad. Jätte gott! Och allt blir ju även godare på sjön också! Så fick man dryck till det. Antingen vin, öl, sangria eller läsk. Vi drack såklart sangria. Efter 1,5 timme åkte vi tillbaka till Palma. Därifrån tog vi bussen tillbaka till Palmanova. Vi gick direkt hem till Anna för att hämta lite grejer inför dagen efter. Sen gick vi hem och sov. Det var en jätte bra dag! Det är såna här utflykter jag älskar. Passar mig som handen i handsken. Älskar att sola och bada och älskar båtar! Så denna utflykt är min personliga favorit.