Kaos.

Igår blev jag upphämtad av Micaela vid halv nio. Och så började min kaos förmiddag. Hade tre HT på morgonen. Dom första två var helt ok lugna. Men så kom jag till tredje. Kom hur mycket gäster som helst! Bokade in så många utflykter. Samtidigt som alla dessa gäster kom så ringde servicen och fick sms. Samtidigt så fick jag meddelanden från hit och dit om att boka hyrbil, plus att jag hade mejl. Så jag var på mitt tredje HT i en och en halvtimme. Helt sjukt så mycket det var att göra! Var helt slut efteråt. Nästan så att torsdagarna för mig är jobbigare än onsdagar alltså. När jag till slut kom iväg från mitt sista HT så åkte jag till kontoret. Där skrev jag in alla utflykter, svara på mejl och tog emot telefonsamtal på servicen. Sen åkte jag och Micaela ner till Cavtat och åt lunch. Åt på vanliga sandwich stället. Sen åkte vi tillbaka till kontoret. Då gjorde jag hemresetider inför lördagen och välkomstbrev. Sen fixa jag med servicen igen. Vid fyra åkte vi till Dubrovnik för då hade jag ett till HT. Även där kom en hel del folk. Sen skjutsade Micaela hem mig. Väl hemma skrev jag in utflykter. Så det var mycket hela dagen igår! Så stressigt också när man har massa gäster och samtidigt måste svara på servicen. Usch vilken dag. Men servicen blev lugn på kvällen iallafall. Så på kvällen drog Caroline med oss alla till Taj Mahal. Så åt vi middag där. Supergott som vanligt! Sen åkte vi hem och sov. Idag gick jag upp vid åtta. Så åkte jag till mitt första HT. Kom lite dolk där. Sen åkte jag till mina andra två HT. Kom ett par på det ena, men ingen på sista HT. Så efter det åkte jag till kontoret. Fixa lite med servicen och gjorde min kassaredovisning. Sen hade jag inte något att göra eftersom jag gjort allt igår, så då kunde jag åka hem vid ett. Väldigt skönt! Speciellt efter gårdagen. När jag kom hem bytte jag om så åkte jag till ett av våra hotell och gick in på gymmet. Körde 30 minuter crosstrainer, 30 minuter på löpbandet, 30 minuter på cykel och sen 1 timme på löpbandet. Det var nice! Även skönt att träna på gymmet den tiden, då var det inge folk knappt. Så då behövde jag inte bli stressad som sist när jag hade kö bakom mig till löpbandet. När jag kom hem duscha jag och sen vila en timme. Efter det prata jag med mamma och pappa i telefonen. Sen kom Linda hem så prata lite med henne och lämnade över service telefonen också då jag är ledig imorgon. Sen åkte hon, jag och Caroline till Mezzenave och åt. Jag har bara ätit lunch där förut men har alltid velat äta middag där också då dom har en hel del kötträtter. Så det var kul att vi åt där nu på kvällen. Jag tog en mixed grill plattern som jag spanat in förut. Det var kyckling, cevapci, oxfilé och fläskkött. Och det var så gott! Speciellt kycklingen, helt amazing. Dom har riktigt bra mat där alltså! Och bra priser. 78 kuna (100 svenska) för maten som jag tog igår. Caroline och Linda tog efterrätt också och dom var jätte stora och kosta endast 15 kuna (20 svenska)! Jätte bra priser. Så vi satt där ett tag på restaurangen och käka och prata och så. Sen åkte vi hem igen. Och nu vill jag bara att det ska bli morgondagen för då kommer nämligen mamma och pappa! Jag är så glad, så taggad. Så jag ska hämta dom på flygplatsen imorgon, om flyget inte är försenat. Sen ska vi äta frukost tillsammans och jag tänkte visa dom Gamla Stan lite. På kvällen har jag bokat bord på Taj Mahal. Så mysigt vi kommer ha de!