Kanelbulle.

Igår var jag kvar på kontoret till typ sju. Vi skrev som sagt hemresetider och HT tider. Dokument som ska ut idag i våra pärmar. Så blir mycket att åka runt till hotell idag! Eftersom det blev så sent på kontoret så sa jag och Nikko att vi inte orka äta ute utan ska göra det en annan dag. På väg från kontoret så satte jag mig på vår restaurang och ringde mamma och pappa. Berättade om vår dag och lite sådär. Sen gick jag hem. Bytte om och körde tabata pass en timme. Sen duscha jag, gjorde lite kaffe och kolla GA. Idag har jag haft fyra HT på förmiddagen. Kom faktiskt fram folk till alla HT förutom sista. Dom fråga om marknader, bussar, hemresetider, hyrbil och sånt. Efter mitt sista HT hade jag 6 hotell att åka till för att byta ut dokument. Så åkte till alla dom. Kom hem sen vid ett. Då åt jag lunch/frukost, kvarg med bär och kaffe haha. Efter lunchen gick jag till kontoret. Gjorde kassaavslut och skrev lite på utflykter. Sen hade jag och Johanna HT på ett hotell i San Agustin. Så vi åkte dit tidigare för att först gå till svenska kyrkan som ligger där. Kommer man in i sin uniform så får man nämligen gratis fika! Så vi fikade äkta svensk fika. Svensk bryggkaffe och kanelbulle, hehe. Mycket gott! Efter fikat gick vi en snabbis in på gottegrisen eftersom det ligger precis bredvid svenska kyrkan. Köpte fiskbullar i hummersås och taco krydda, hehe! Synd bara att det är så dyrt där. Efter det så åkte vi till hotellet där vi hade HT. Kom fram några personer som frågade om hemresetider. Efter en stund åkte vi därifrån, då åkte vi till Avia och serva bilen. Det ligger på vägen hem. Vi måste alltid göra service på bilen en gång i månaden. Då kollar dom bilen och tvättar den också! Så de nice. Efter att vi serva den så åkte vi till kontoret igen. Nu sitter vi här och väntar på att vi ska ha möte. Ikväll vet jag inte vad som händer. Jag skulle iallafall behöva åka och storhandla lite.