IT.

Igår när vi var lediga lediga så åt jag först lunch med Fanny, Anna och Catalina. Efter det storhandla jag och Fanny på en ny supermarket. Efter det gick jag ut och sprang. Sen skulle jag vara på ett hotell vid sju. Så åkte dit och hoppade på buss transfern där. Sa allt det vanliga som man brukar säga på en avrsetransfer. Sen kom vi fram till flygplatsen där jag hoppa av. Stod ute en stund och vinka in bussar, sen gick jag in och mingla i kön. Ankomst planet var försenad med typ 45 minuter och det tog jätte lång tid med bagaget. Så vi satt på flygplatsen och vänta. Till slut kom alla gäster. Då visa vi dom först vilken buss dom skulle till och sen hoppade jag på min buss och körde en ankomsttransfer. Hoppade av bussen på sista stoppet och gick hem. Både avgångs- och ankomsttransfer kändes helt ok! Det kändes dick bättre på förmiddagen, men det gick väl bra. Var hemma i lägenheten igen tolv på natten. Gick och la mig på en gång. Imorse hade jag ett informationsmöte klockan 10.00. Var jätte nervös! Var typ inte alls nervös inför flygid men inför IT var jag det. På IT står man framför gästerna och berättar bra-att-veta-saker. Om nörområdet, bussar, testauranger, Palma osv. Men det är på IT som man kan få massa frågor och även klagomål i värsta fall. Så jag gick till hotellet imorse. Tre hotell var inbjudna, ungefär 80 pers. Men 3 personer kom, haha. Så det var skönt! Så mötet gick bra. Dessutom var det skönt att hotellet låg i palmanova området där jag bor, för då kan jag området bättre! Så berätta lite allmänt om allt. Sen bokade en av dom en resa. Så då gjorde jag min första bokning. Ett IT brukar ta ungefär 20 min och sen stannar man kvar efteråt för frågor. Dock gick mitt snabbare eftersom dom var så få. Så jag var klar med allt vid 10.45 ungefär. Jag har ett till IT som jag ska hålla. Även de på ett närliggande hotell till mig. Jag ska vara där 12.00. Eftersom jag hade så mycket tid emellan de båda IT så promenerade jag emellan hotellen. Nu sitter jag på donken precis vid havet och tar en kaffe! Har nog aldrig varit på en finare donken. De har en fin uteterassen där man ser hela stranden och havet ifrån. Bilden ovan tog jag nyss på utsikten från terassen. Efter detta IT har jag två hotell träffar som jag ska hålla. Den första ska jag vara på vid 17.00, den andra vid 18.00. En HT brukar vara ungefär 15 minuter. Ibland kommer gäster som vill fråga eller boka något, ibland kommer inga göster alls. Kommer det inga gäster så brukar man vänta i ungefär 15 min och sen åka därifrån.