Hemresetider.

Igår kväll så åkte vi mycket riktigt till Playa del Inglés. Vi åt på restaurangen rimini, igen. Ätit där tre gånger nu haha. Tog pasta denna gång också, som sist. Fast en annan pasta. De va tortellinin med serrano skinka, gräddsås och champinjoner. Det var jätte gott faktiskt! Dom har bra pasta där. Så vi var ute och åt hela teamet. Efter maten åkte vi hem, var hemma runt halv tio tror jag. Då tränade jag. Körde ett tabata pass på 45 minuter. Sen duscha jag och efter det la jag mig och sov. Somnade typ direkt faktiskt, det var väldigt skönt! Idag hade jag 4 HT på förmiddagen. Ganska sköna, dom ligger i Maspalomas som är ganska nära där vi bor. Så jag hittar själv till alla hotell, behöver inte gps. Och så kan jag närmsta vägen mellan alla hotell också! Skönt. Plus att på nästan alla dom hotellen finns det bra med parkeringar. Kom fram lite gäster som bara hade lite små frågor om bussar och marknader typ. Efter mitt fjärde HT så åkte jag till ytterligare ett hotell för att byta ut dokument. Vi har ju departure imorgon, folk som kommer åka hem. Så då måste vi lägga ut hemresetider i våra pärmar, alltså vilken tid som transfer bussen hämtar upp gästerna på deras hotell osv. Och idag var det bara jag och Johanna som jobbade på hotellen. Thea håller i vår utflykt och Alexandra, Frida och Nikko studdar utflykten. Så det var bara jag och Johanna som fick sätta ut hemresetider på alla hotell. Och ingen av oss skulle egentligen till vischan idag. Men vi behövde sätta i hemresetider på hotell även där. Men då bestämde vi att vi skulle åka tillsammans dit, så blir det lite roligare iallafall! Så efter vi satt ut tider i närområdet så åkte vi till vischan tillsammans.  Tog först ett hotell i Puerto Rico. Sen åkte vi till Mogán. Vi skulle lämna papper på ett hotell där, och vi hade ringt och frågat innan om vi fick äta lunch där vilket vi fick. Så när vi kom dit bytte vi först ut pappret, sen åt vi lunch buffé. Och de var jätte gott! Lite mindre utbud än det hotellet vi åt på i förrgår, men på detta hotell var det godare. Köttbullarna och pizzan var så gott! Sen hade dom värsta dessert bordet med jordgubbstårta och grejer, haha. Så vi åt där. Sen hade vi två hotell till i Taurito att lämna papper på. Så vi åkte till dom och sen efter det åkte vi till kontoret där jag hann vara i typ 40 min. Gjorde välkomstbrev inför imorgon när vi har två ankommande flyg från Stockholm och Göteborg. Och så sortera jag rumslistor. sen skulle jag iväg igen. Skulle på ett HT i Meloneras. På ett sätt är de skönt med HT där för de ligger nära oss och jag hittar till dom hotellen. Men samtidigt finns det ingen parkering överhuvudtaget i Meloneras typ. Hotellet jag skulle till har en egen parkering där jag brukar ställa mig men det kostar pengar och kan ju bli dyrt i längden. Men annars måste man ställa sig jätte långt bort uppför gatan lixom. Satt på det första hotellet en stund men kom inte fram någon. Sen åkte jag till det andra hotellet där jag hade HT, som också ligger i Meloneras. Dit kom de fram två gäster som inte åkte med oss. Dom kom från Tyskland tror jag. Men ville ha hjälp att boka hyrbil. Så jag hjälpte dom med det. Och dom fråga typ tre gånger vad jag skulle göra ikväll, haha. Var i min ålder. Efter att jag hjälpt dom så åkte jag till kontoret. Gjorde klart det sista med välkomstbreven och fixade lite med arrival och departure listorna. Sen gick jag hem och bytte om och gick ut och sprang direkt. Det var jätte skönt faktiskt! Men det är lite jobbigt för det blir mörkt så snabbt här nu. Eller inte om man jämför med Sverige kanske men om man jämför med tidigare. Det blir mörkt typ 18-19 på kvällen. Sen idag har det vart storm här typ! Blåst jätte mycket. Det hade som tur var lugnat ner sig lite när jag var ute och sprang, men behövde fortfarande springa med jacka och långa thights för de var lite kyligt. Efter jag sprungit så hoppade jag in i duschen. Så jag var klar med jobb, träning och dusch klockan åtta typ! Så tidigt har jag väl aldrig varit klar. Så det var ju skönt. Tycker också att jag och Johanna vart effektiva idag med att lämna ut alla hemresetider. Så muy bien. Nu sitter jag på kontoret igen för skulle hämta min data, glömde den innan. Sen ska jag gå hem och bara ta det lugnt och kanske kolla lite GA. Några andra skulle ut och festa men de orkar jag inte ikväll, vill heller inte vara trött imorgon på flygis. Dock så blir vi upphämtade 09.50, så det är skönt! Inte så tidigt. Så jag och Frida ska åka tillsammans, vi blir upphämtade vid kontoret. Väldigt skönt att inte behöva åka till vischan. Så vi har två departure flyg imorgon och två arrival. Och jag, Frida, Nikko, Sofia och Alexandra ska vara på flygplatsen. Dock ska ju Alexandra bara studda. Men vi är ändå många på två flyg så det är skönt! Fick precis reda på också att vi ska ut på samarbetsmiddag på torsdag kväll. Det blir kul! Med en samarbetspartner som vi kanske ska börja sälja utflykter genom.