Hem.

Idag blev jag och Thea upphämtade 09.25 på kontoret. Och vi hade Paco! Bästa bussis. Så vi åkte till alla hotell och hämta upp gäster. Åkte då bland annat till mamma och pappas hotell och hämta upp dom där. Så fick dom äntligen träffa Paco också haha! Efter sista upphämtningen så åkte vi mot flygplatsen. Vi var där vid 11.00. Och det var bara vi som hade kommit då. Så vi hjälpte alla att checka in, vilket gick väldigt snabbt eftersom det bara var vår buss som checkade in. Så jag stod med mamma och pappa. När dom hade checkat in och skulle gå till säkerhetskontrollen så sa vi hejdå. Stod och kramades, och mamma börja gråta, haha. Jobbigt att säga hejdå men känns ändå lättare nu när jag vet att dom kommer komma tillbaka om typ två veckor. Det är inte så långt dit! Och vi har haft en sån bra vecka tillsammans. Vi har haft fyra av sju heldagar tillsammans! Det är galet. Första dagen när dom kom var jag ju ledig, sen när vi var i Las Palmas, sen andra dagen jag var ledig när vi var på Amadores och sen igår när dom följde med på utflykt. Det är därför också det var så bra att dom kom mitt i veckan, för då hade jag två lediga dagar. Så denna vecka kunde knappt blivit bättre! Och dom dagarna som vi inte har haft hela dagen tillsammans så har jag ju alltid gått till dom på kvällen. Så vi har ju iallafall träffats varje dag! Har varit så mysigt. Och vi har gjort mycket tillsammans. Dom har fått sett en hel del! Nästan hela sydkusten. Dom har sett Maspalomas, Meloneras, Playa del Inglés, San Fernando, Bahia Feliz, Las Palmas, Puerto Rico, Amadores, Puerto de Mogán och Arguineguin. Sen har vi även åkt igenom San Agustin, dock inte gått omkring där. Så som ni hör så har dom fått sett en hel del! Men som sagt mest av sydkusten. Inte så mycket av norr. Bara Las Palmas i norr. Så därför sa vi det att nästa gång dom kommer hit så ska vi på min lediga dag hyra en hyrbil och sen åka upp i norr på lite roadtrip och se lite ställen där! Så det blir nog bra. Men annars så har vi haft en sån bra och sån mysig vecka tillsammans. Är så glad att dom kom hit! Och så kul att vi har hunnit träffats så mycket. Var väldigt bra att dom kom hit denna vecka också. För där vid jul tror jag inte vi kommer hinna ses lika mycket. Då är det ju fler av oss som har besök. Så då kommer alla vilja gå tidigt från kontoret på kvällen osv. Plus att den veckan vid jul så vet jag inte hur vi hade gjort med utflykten om mina föräldrar inte var här nu! För både jag och Frida ville hålla utflykten för våra föräldrar, och dom är här samtidigt vid jul. Så jag vet inte hur vi skulle ha löst det! Nu blev det ju perfekt att mamma och pappa var här nu så kunde jag hålla utflykten igår utan att behöva slåss om den, haha. Så det var helt perfekt att dom var här denna veckan! Men nu är veckan slut och dom åkte hem idag. Men dom kommer som sagt tillbaka om 17 dagar. Det blir mysigt! Efter att jag sagt hejdå till dom så prata jag med ett annat sällskap som jag träffat typ varje kväll för dom bodde på samma hotell som mamma och pappa och mamma och pappa pratade också med dom. Dom reste med oss också. Så då gick jag fram till dom och sa hejdå och fick kramar! Så söta. Sen hade alla i vår buss checkat in. Då åkte jag, Thea och Sofia ner till arrival. Flyget från Arlanda som egentligen skulle komma 11.55 var tidiga så dom landade 11.23 istället. Men vi fick bussar och parkeringar direkt och så tog vi emot dom. Det gick väldigt smidigt! Räknade min buss och den var full direkt. Så vi åkte. Hade Paco på arrival transfer också. Så det var kul! Vi åkte runt i Playa del Ingles och lämna av folk sen till San Agustin och lämna folk. Sen fick jag skjuts till kontoret. Detta var dock en av dom jobbigaste transfer jag hållt för alla längst fram pratade jätte mycket under tiden som jag pratade. Men tror vissa där bak lyssnade för dom kom fram till mig och tackade så mycket över bra information på bussen. Så det var ju bra att nån lyssna haha! Kom till kontoret vid 20 över ett. Då gick jag in och skrev lite mejl. Sen gick  jag hem för att äta lunch. Gjorde köttbullar med potatismos! Maten börjar ta slut här hemma eftersom vi inte kan köra bil och åka och handla, haha. Men Thea sa att jag bara kunde säga till så kunde hon skjutsa mig, så snäll.  Efter att jag ätit lunch så gick jag tillbaka till kontoret. Fixade lite på datan sen kom Johanna och vi åkte iväg och köpte uppvaktningar och lämnade två väskor. Sen tillbaka till kontoret. Då gjorde jag hemresetider inför lördagen och sen fixa jag kartor till premium på fredag när vi ska till Las Palmas! Sen gick jag hem, var hemma runt sex. Så åt jag och Alexandra toast och drack kaffe. Sen läste jag lite. Sen skulle jag ut och springa men fick ont i både hals och mage så då promenera jag istället. Så promenerade i typ två timmar. Sen när jag kom hem duscha jag. Nu ska jag snart gå och lägga mig. Rätt trött asså! Imorgon har jag HT klockan 09.00. Får skjuts dit av Frida.