Försovning.

Igår gick jag upp vid åtta. Så tog jag bilen till Cavtat och sen gick jag ut och sprang den här vandringsleden till Cilippi, 13 km. Det gick bra, förutom att service telefonen ringde massa i början som jag behövde fixa. Men annars så gick de bra. Efter springturen tog jag bilen tillbaka hem. Väl hemma duscha jag och åt kvarg med müsli. Sen kollade jag lite serie och efter det bytte jag om igen och körde två tabata pass. Sen duscha jag igen, haha. Efter det tog jag en powernap och sen ringde Micaela och väckte mig haha. Då skulle vi ha möte. Så Micaela kom till oss och så hade vi veckomöte. Gick igenom schema och transfer. Sen var det bara att byta om till uniformen efter det och köra iväg. Skjutsade Caroline till de hotell där hon skulle hoppa på bussen, sen körde jag till flygplatsen. Tog emot gästerna och hjälpte de att checka in, gick väldigt smidigt. Sen satte vi oss och vänta på arrival, som var försenade med 20 minuter. Men till slut kom dom och när dom väl kom gick det väldigt smidigt! Jag stod ute och peka dem i rätt riktning. Sen sände jag en buss och sen klev jag på min arrival buss och åkte iväg. Så hade jag några hotell stopp i Cavtat och Mlini. Hoppade av på sista hotell stoppet i Mlini och där hämtade Caroline upp mig. Så åkte vi till Dubrovnik och hämtade Linda, sen åkte vi hem. Så vi var hemma vid 23:00. Idag gick jag upp vid 04:30. Så skjutsade Caroline mig till mitt första hotell stopp. Så vänta jag och vänta och det dök inte upp någon buss chaufför. Ringde till slut buss bolaget och min buss chaufför hade försovit sig...typiskt. Så han dök upp efter 40 minuter. Och då blev de full fart till alla hotell och sen till flygplatsen. Till slut kom vi fram och då hjälpte jag alla att checka in, sen gick vi till arrival. Tog emot alla gäster och skickade dom till rätt bussar. Och det gick väldigt smidigt faktiskt! Även om det är skit jobbigt att gå upp så tidigt på morgonen så är det ändå skönare för det är knappt nå folk på flygplatsen den tiden. Är typ helt tomt med människor och bussar, vilket underlättar allt väldigt mycket. Så det gick snabbt idag med arrival! När alla gäster kommit så tog jag bilen från flygplatsen. Hämtade upp Caroline på hennes sista hotellstopp och sen åkte vi till ett av våra andra hotell och åt frukost. Det är också en fördel med att ha tidigt flyg, att man hinner äta frukost på hotellet. Haha så himla god frukost dom har också! Väldigt nice. Efter frukosten åkte vi hem igen. Så gick jag ut och sprang  en kort runda på 4,5 km. När jag kom hem duscha jag och sen sov. Så skönt! Sov typ tre timmar, jätte skönt haha. När jag vakna igen fixa jag mig så skjutsade jag Linda och Caroline till deras IT, sen åkte jag till mitt IT i Mlini. Kom bara 6 gäster men det var mysigt! Trevliga människor och alla köpte utflykter. Efter IT åkte jag och tanka sen hem. Skrev in alla biljetter i listan sen gick jag ut och sprang 11,5 km. Det har varit en skön onsdag idag för en gångs skull! Hunnit träna och jobbat och sovit. Dessutom har service telefonen varit lugn. Har bara haft ett ärende idag, annars så har den inte ringt något. Förutom imorse då när vi var sena med bussen haha. Men det har varit jätte skönt verkligen att den varit så tyst.