Flytt.

I söndags så flyttade jag ut från lägenheten och in på ett av våra hotell som ligger ungefär en timme bort från där lägenheten var. Så jag har ett rum med dubbelsäng och balkong, väldigt trevligt! Har bott här nu några dagar och jag trivs så bra. Fint hotell och supergod mat, har halvpension. Och det bästa med allt? Att det finns ett gym här! Så har i princip varit på gymmet varje dag sen jag kom hit. Dessutom skönt att bo här då jag lär mig mycket om hotellet och att jag kommer att hålla en del premiumgrupper. Premiumgrupperna bor också på detta hotell och det är härifrån som alla utflykter går. Så jag behöver inte åka 1 timme hit utan jag kan bara promenera från mitt rum till receptionen. Väldigt skönt! Så i måndags hade vi ett ankommande flyg och jag tog då emot min premiumgrupp. Så hade jag arrival transfer för dem. Hjälpte dem att checka in på hotellet och sen hade jag även IT. Efter det gick vi en liten rundvandring på hotellet. Så både flygplats och IT gick bra tycker jag! Flygplatsen är inte så stor, vilket är positivt. Det gör att det är enkelt att hitta bussar. I tisdags så höll jag min första utflykt med min premiumgrupp och det var till Santa Cruz. Det gick jätte bra tycker jag. Vi hade även ändrat lite i utflykten så att vi åt lunch tillsammans i Santa Cruz. Så bra restaurang! Nog den bästa jag ätit på hittills. Väldigt god mat. Så ja det går hittills bra tycker jag. Varit intensivt med mycket att lära sig men som sagt funkat bra! Och skönt att bo på hotell. Trivs som fisken i vattnet, hehe.