Flygplatsen.

Igår efter att jag ätit så kollade jag lite GA och sen körde jag ett tabata pass. Efter det duscha jag och sen sov. Idag gick jag upp vid åtta och körde bil till taurito där jag skulle hoppa på transfer bussen. Vi gjorde ganska många hotell stopp på vägen mot flygplatsen där vi hämta upp gäster. Och bussis var först sen till första hotellet där jag vänta. Sen blev han bara senare och senare. Han åkte fel för de var två hotell han inte hitta till, så det är tur att jag börjar hitta här nu! Då kunde jag peka vart han skulle åka. Men vi var jätte sena till alla hotell. Till ett hotell var vi 40 minuter sena. Men det är bra att vi alltid lägger transfer så tidigt för då gör det inget att vi är så sena. Så till slut kom vi fram till flygplatsen. Då gick jag in och hjälpte gäster att checka in. Sen åkte vi ner och tog emot Arlanda. Vi hade två bussar på Arlanda så Johanna fick åka med en av dom och den andra sände jag. Så Johanna åkte tillbaka hem medan jag, Frida och Sofia var kvar på flygplatsen. Nikko och Thea var lediga idag. Gick rätt smidigt med dom två bussarna. Dock så hade vi en buss på B-parkeringen vilket är skit drygt för det är en trappa upp och detta blir ju gästerna jätte förvirrade över. Men jag stod ute vid B, Johanna ute vid A och Frida och Sofia stod inne. Så det gick ändå smidigt! Sen hade ju jag kollat lite fel i våra listor, hade råkat kolla på lördags ankomsterna. Så de blev inte lika mycket gäster som ankom idag som jag trodde, hehe. Så när Johanna åkt väntade jag, Frida och Sofia först på en departure Göteborg. Dom åkte från hotellen utan guide på bussen. Medan vi väntade så åt vi lunch. Åt på caféet här på flygplatsen. En kyckling macka och en latte till de. Sen när Göteborgs gästerna kom till flygplatsen tog vi emot dom. Deras flyg gick sen 15.50 så dom var på flygplatsen runt 14.00. Gick väldigt smidigt med deras incheckning faktiskt! Var inte så mycket folk heller. Efter att vi tagit emot dom och hjälp dom checka in så åkte vi ner och tog emot ett ankommande flyg från Göteborg. Även på den hade vi två bussar. Så jag åkte med den ena bussen och Frida med den andra bussen. Sofia tog bilen hem. Jag åkte med min buss fram till de hotellet som jag åkte från imorse, så att jag kunde ta bilen därifrån igen. Och de hotellet låg ju ända ute i Mogán så tog jätte lång tid att åka dit! Sen ringde service telefonen också. Och efter sista hotell stoppet så var jag tvungen att åka till kontoret. Var där vid sex. Så blev verkligen en heldag på flygplatsen! Så ont i fötterna från att ha klackar hela dagen. Nu sitter jag på vår restaurang men ska snart gå hem och byta om! Helt slut.