Flygis.

Gick upp vid nio idag för blev upphämtad på kontoret 09.50. Så jag har sovit i nästan 11 timmar inatt! Och har sovit som en stock. Så skönt. Sov som en stock igår natt också. Väldigt skönt. Så trots att vi var ute och åt igår så hann vi lägga oss tidigt ändå, annars brukar de bli så sent. Men vi gick i hyffsad tid från kontoret så. Blev iallafall upphämtad på kontoret av bussen och så hade vi två hotell stopp. Skönaste transfern ever! Så hämtade upp alla på dom två stoppen och sen åkte vi till flygplatsen och ka höll departure. Så det gick smidigt och bra. Vid flygplatsen hjälpte jag till vid incheckningen och gick runt och mingla. Träffa bland annat tre gäster som jag träffat tidigare som jag stod och små prata lite med. Sen gick jag, Nikko och Johanna ner tidigare till arrival för att fixa med bussar. Så gick vi ut med skyltar och välkomstbrev osv. Sen stod jag ute och tog emot gäster. Efter en stund räkna jag bussen och jag och Johanna åkte iväg. Johanna höll arrival transfer för jag skulle hoppa av på ett hotell som vi har för att hjälpa gästerna med incheckning på hotellet. Allt gick bra med incheckningen. Så skulle jag vänta på nästa buss. För vi hade två ankommande flyg idag och Alexandra, Frida och Thea stannade kvar på flygplatsen och tog emot dom. Så hade Alexandra departure bussen som också skulle till det här hotellet. Dock var det flyget försenad så jag behövde vänta lite på den bussen. Medan jag väntade så gick jag gå ner och äta lunch på hotellets buffé. Det var gott! Men slängde i mig maten lite snabbt för att hinna ta emot Alexandras buss. Så när jag ätit klart sprang jag upp och tog emot hennes buss. Så jag hjälpte alla gäster att checka in på hotellet medan Alexandra var kvar i bussen och fortsatte hålla arrival transfer med dom gästerna som var kvar på bussen. Och det gick bra att checka in alla dom också! Så när alla var incheckade hämtade Thea upp mig med bilen och skjutsade hem mig. Det var lugnt på servicen och allt så behövde inte gå till kontoret. Så jag bytte om när jag kom hem och gick ut och sprang i ungefär en timme. Sen när jag kom hem körde jag ett tabata pass. Sen duscha jag och drack en kopp kaffe med Alexandra. Sen gick jag ner med datan till vår restaurang och ladda ner lite filmer samtidigt som jag prata med mamma och pappa i telefon. Mysigt! Nu ska jag strax gå hem igen. Tror jag och Alexandra ska kolla på andra filmer av Harry Potter! Blir kanon. Imorgon ska vi ha IT på tre hjärtan som vanligt. Så vi blir upphämtade på kontoret vid 08.50. Idag har varit en bra och skön dag.