Churrasaco.

Igår kväll efter att jag bloggat så gick jag tillbaka till lägenheten. Då moppa jag golvet och hängde upp min tvätt. Så det känns så fräscht i lägenheten nu! Jätte skönt. Den behövde verkligen städas. Och Alexandra hade städat toaletten så bra, skrubbat hela badkaret. Så badkaret blev vitt igen haha! Va typ gult innan. Sen är ju golven moppade nu osv. Så det är skönt att de är gjort. Efter jag städat la jag mig och sov och somna typ direkt. Så skönt! Imorse gick jag ut och sprang. Var faktiskt varmt ute idag! Jätte skönt, hade shorts på mig. Sen kom jag hem och duscha och städade lite till. Veck ihop Alexandras tvätt och diska. Sen gick jag till kontoret där jag mötte Sofia, så åkte vi bilen tillsammans till flygplatsen. Kom till flygplatsen runt typ 11.00 och mamma och pappa skulle landa runt 12.00, sen tar det ju alltid längre tid med bagaget osv. Så jag satte mig på en restaurang på flygplatsen och tog en kaffe och prata med Elin! Kul att hinna prata lite med henne i telefon, svårt att få tid till det annars. Sen chilla jag lite på restaurangen och så landade mamma och pappa vid tolv. Så hade en perfekt morgon! Hann springa, prata med Elin och mamma och pappa kom. Sen kom dom typ först av alla! Så förvånad jag blev haha! Men de va bra. Så gick vi till bussen, så åkte jag arrival transfer med dom. Sen hoppa jag av vid deras hotell som var andra stoppet. Så checka dom in och sen gick vi till vår lägenhet. Och där hade jag ju förberett baguetter, så satte på ugnen och slängde i baguetterna. Så åt vi lunch tillsammans, jag, mamma, pappa och Alexandra. Så vi åt tillsammans. Sen hade jag fått en julklapp av mamma och pappa! Så jag öppna den, och vet ni vad det var? En ny data! Blev så glad! Samma som jag hade innan, en MacBook Air, fast en större. Åh vad glad jag blev! Så snälla är dom. Sen hade dom även tagit med färska kantareller! Och rödvinsås som pappa gjort, så glad! Mums mums. Så sa till Alexandra att nu ska hon vara glad att hon bor med mig, haha! Så hade mamma och pappa även tagit med en liten julgran och jul inredning. En julstjärna och en liten tomte och så. Mysigt! Får vi lite julfint. Efter att jag öppna julklappen så visa jag mamma och pappa runt lite i närområdet. Vi gick faktiskt ända ner till Playa del Ingles. Där satte vi oss på en pub och tog en varsin sangria. Sen efter en stund gick vi tillbaka igen. Mamma och pappa gick till deras hotell och jag till kontoret. Då åkte jag, Nikko och Alexandra och kopiera våra nycklar. Vi fick nämligen nytt lås och nya nycklar idag! Så vi åkte direkt och kopiera dom. Sen åkte vi hem igen. Märkte då att vi inte fått någon nyckel till porten, bara till vår lägenhet. Så imorgon måste vi kopiera nycklar igen till porten. Men vi kom in iallafall och bytte om. Sen fick jag skjuts till mamma och pappas hotell. Så tog vi en cider på deras hotell sen tog vi taxi till Meloneras. Vi gick lite längst strandpromenaden sen gick vi till El Churrasco. En restaurang som vi rekommenderar. Så åt vi middag där. Det var jätte gott! Tog kött med sås och pommes. Var jätte gott och bra service, kan rekommendera  varmt till gästerna! Sen gick vi till 19de hålet, som jag hört en del om! Det var också jätte bra. Live musik varje kväll tror jag, och de var bra musik! Rock musik typ, pappa var nöjd haha. Vi tog några drinkar där sen tog vi taxi hem. Släppte av mamma och pappa vid deras hotell och sen åkte jag hem. Vart en väldigt bra dag och kväll! Kunde inte blivit så mycket bättre faktiskt.