Avslut.

Igår hade vi vår lediga dag! Så vi hade bestämt att vi skulle sova ut. Och båda vaknade faktiskt klockan 10.00. Så de va ju bra! Då bytte vi om och så åkte vi till stranden. Dock blev det jätte dåligt väder. Blev så molnigt och solen försvann helt så blev jätte kallt. Vi gav därför upp och åkte därifrån. Så åkte vi till Morro Jable istället och satte oss på en restaurang för att äta lunch. Och det var så mysigt! Restaurangen låg precis ovanför stranden och havet så utsikten var fantastisk. Ni ser på dom sista bilderna. Så vi satt där och njöt av utsikten och käka lite. Medan vi åt lunch så sprack vädret upp och blev jätte fint! Så då åkte vi hem och la oss på balkongen och sola. Blev hur varmt som helst, jätte skönt. Men vid sex så försvann solen spm vanligt bakom byggnaden. Så gick vi in och städade. Tog bort sand och skit från duschen, rensade ut kylskåp, frys och skafferi, dammsög och moppa golvet. Som sagt så är det nog aldrig nån som har städat i denna lägenhet på hela säsongen. Duschen var så ofräsch. Massa sand och hår, så fick sitta och skrubba med en disksvamp, blä. Men fint blev det efter iallafall! När vi var klara med städningen så gick vi ut och sprang. Och denna gång följde Christine med hela rundan på en timme! Eller hon slutade springa vid backen medan jag fortsatte springa hela vägen hem, men ändå. Och det gick bra, var dock så varmt. Var helt blöt på hela kroppen när jag kom hem igen haha. Körde iallafall ett tabata pass när jag kom hem. Sen duscha jag och packa lite. Efter det la jag mig och sov. Idag åkte vi till kontoret vid halv nio. Så lämnade jag pengar till agenten, kollade flygen, kollade departure listan, packade in lite papper osv. Sen skjutsade jag Christine till det hotell där hon skulle hoppa på departure bussen, sen åkte jag till flygplatsen. Så hjälpte vi alla att checka in. Så först var det Göteborg och Köpenhamn. Precis när dom var klara så kom Arlanda. Så hjälpte vi dom att checka in. Och allt gick så smidigt! Fort och bra. Inga problem alls, så skönt. Var lite nervös imorse. För de första var ju flygtiderna ändrade så var nervös att alla gäster inte fått info om de, sen var jag nervös över att jag inte kunde skicka iväg ett packet som jag skulle skicka iväg osv. Men allt gick jätte bra! Så skönt, och service telefonen ringde ingenting alls. Så efter att Arlanda checkat in var vi klara! Ingen arrival, bara gäster som åkte hem. Så skönt! Och känns helt sjukt också, att sista gästerna åkte hem. När vi var klara så åkte vi till Caleta de Fuste och firade med att äta på den indiska restaurangen som ligger där. Super gott. Sen åkte vi till kontoret. Där lämnade vi in service telefonen (wiho!), DM telefonen, nycklar och pengar. Sen åkte vi till Avia för att lämna in bilen. Och det gick också väldigt bra! Inga anmärkningar alls. Så allt har gått hur smidigt som helst idag! Vi var helt förvånade. Vi trodde att nåt skulle skita sig. När vi bara hade att lämna in bilen kvar så tänkte vi att då kommer vi säkert få nå böter eller nåt för bilen bara för att allt gick för bra för att vara sant. Men även inlämningen av bilen gick så bra. Efter det tog vi taxi hem och jag körde två tabata pass. Sen duscha jag och sen korka vi upp cava på balkongen! Fira att sista gästerna åkt hem. Sen gick vi ner till huvudgatan vid oss och gick till vårt favorit drink ställe, och där sitter vi nu. Som sagt så glada att allt gick så bra idag! Bra avslut på denna säsong på fuerteventura.