Arrivaltransfer.

Idag tog jag lite sovmorgon till halv tio. Sen gick jag ut och sprang en timme. När jag kom hem så körde jag ett tabata pass, sen duscha jag. Efter det åt jag keso med bär och en kopp kaffe medan jag plugga. Sen fortsatte jag plugga under förmiddagen. Pluggade på Dubrovniks stadstur. Vid tre så åkte jag, Linda och Caroline hemifrån. Då åkte vi först till en butik i Dubrovnik för att köpa bläck till skrivaren. Sen åkte vi till kontoret, där vi också mötte Micaela. Så hade vi möte. Gick igenom schema och flygis. Sen åkte vi in till Cavtat och åt middag. Efter det åkte vi tillbaka till kontoret. Skrev ut lite papper osv. Sen åkte vi till flygplatsen. Och då tog vi två bilar för det var bara jag och Linda som skulle ha arrival transfer. På flygplatsen så fick vi bussar och vi la ut välkomstbrev osv. Sen började vi ta emot våra gäster! Efter att första gästerna kom så gick jag ut och stod utomhus. Pekade då vart gästernas bussar stod parkerade. Och det gick väldigt smidigt! Jag sände iväg en minibuss. Busschauffören där är så söt och han stod och höll upp fingrar till mig på hur många gäster han hade i bussen. Så jag såg direkt när den var full. Då hick jag dit och delade ut välkomstbrev och sände iväg den. Sen gick jag och räkna Lindas buss och den var full. Sen gick jag till min buss och räkna och den var också full. Så då delade jag ut välkomstbrev. Dom andra två sändbussarna hade vi så få gäster på så när Caroline tog emot dom inne på flygplatsen så gick hon ut med dom och sände bussarna direkt. Och min buss var ju som sagt också full på en gång så då åkte jag iväg. Så allt gick väldigt smidigt! Och jag höll min första arrival transfer. Lite snurrigt blev det, men det blir det väl alltid på första transfer. Men det gick ändå bra! Pratade mest om vår service och utflykter. Sen lite om området dom bodde på. Sen hade jag tre hotell stopp men alla låg i samma område. Alls hotellen tillhörde till och med samma hotell kedja, så det var väldigt smidigt och lätt. Jag hoppade av på sista hotell stoppet och då kom Caroline med bilen och hämta mig. Så åkte vi sen till det hotell där Linds hoppa av och hämta henne. Sen åkte vi hem. Väl hemma prata vi massa och gick igenom manus och annat. Sen gick jag själv igenom manuset för stadsvandringen. Så klockan är nu 01.30....och jag hade tänkt att sova nu. Blir bara så mycket nu på samma gång. Först fokusera på första arrival transfer, sen fokusera på första informationsmötet som jag har imorgon och sen på torsdag har jag första utflykten! Blir mycket nu att stå i känns det som. Hinner knappt andas. Men som sagt så är de ju så nu i början. Förhoppningsvis lugnar det ner sig sen. Men det har iallafall gått bra idag tycker jag! Första stora arrival och det gick väldigt smidigt. Så skönt!