Ansökning.

Igår hade vi flygis. Jag och Johanna blev upphämtade 09.25 på kontoret. Så gjorde vi en liten kombo. Jag sprang ut ur bussen och välkomnade alla gäster in i bussen, och sen pratade Johanna i bussen om incheck osv. Så kom vi fram till flygplatsen och vi hjälpte gästerna att checka in och mingla lite. Och det var så kul för när jag mingla började jag prata med några gäster. Så säger dom "och vi hade en sån bra guide på vägen till hotellet från flygplatsen! Och det kommer vi skriva i service formuläret!" då svarade jag "jaha vad kul! Och vilken guide var de?" då sa dom "ja det var ju du!" hahaha. Lite skämmigt att jag inte kom ihåg att jag hade deras transfer men jag har så många så kommer inte ihåg alla jag träffar. Men jag blev så glad! Jätte roligt att få såna komplimanger. Då blir humöret på topp. När alla var incheckade så gick vi ner på arrival. Och både Malmö och Arlanda var tidiga, så dom landa i princip samtidigt. Men efter en stund hade vi alla bussar. Dock tre bussar på B, bland annat min buss. Så jag sprang upp där på B med min väska på ena axeln, Johannas väska på andra axeln, två stora skyltar och alla välkomstbrev. Så sprang jag upp där som en packåsna för alla trappor till B, haha! Sen stod jag kvar där uppe eftersom min buss var där. Så visade jag alla gäster i rätt riktning. När det började lugna sig så gick jag och räkna bussar. Gick till min först där det saknades 10 personer, så gick jag till Johannas och den var full. Så gick jag tillbaka till min och räkna igen och då var alla där! Så jag delade ut alla välkomstbrev så åkte vi sen. Så höll jag arrival transfer. Och det gick smidigt! Hoppade av lite tidigare för att kunna ta bilen som stod där. Och så vänta jag en stund på Alexandra som skulle hoppa av på samma hotell. Sen åkte vi till det hotellet Frida var på för hon hade ingen bil och kunde inte köra hem. Och eftersom klockan var 14.00 då så passade vi på att ändå äta på det hotellet. Så vi åt buffé där. När vi ätit klart åkte vi till kontoret. Och då kunde jag äntligen sätta mig i lugn och ro med ansökningen. Så jag satte mig vid datan på kontoret och skrev den. Skrev ett "cv i utlandet" där man skulle skriva lite vilka destinationer man vart på innan och vad man gjort där, samt om ens framtidsplaner. Och så skrev jag själva ansökan där jag skrev in tre destination som jag vill jobba på och motiverade till varför jag valt dom. Och som sagt så fick jag ju upp ögonen för en annan destination när jag läste ansökningarna. Så nu blev det så att jag valde Istrien i Kroatien som första val, sen Dubrovnik i Kroatien som andra val och sen Kalabrien i Italien som tredje val. Från början så var jag väldigt inne på Kalabrien, sen blev jag väldigt inne på Dubrovnik men när jag jag fick ut ansökan så blev jag istället väldigt inne på Istrien. Så det blev Istrien till slut! Och det är jag nöjd med. Efter jag skrev ansökningen så bad jag Frida, mamma, pappa och Alexandra att läsa igenom den. Så finslipa jag den lite. Idag ska jag ändra lite ord här och där som Alexandra anmärkte på, sen ska jag skicka den till Sofia! Så ska hon skriva en kommentar om mig och sen ska hon skicka den till huvudkontoret. Så spännande! Efter att jag skrev klart ansökningen så gick jag hem och bytte om, sen åkte jag till San Agustin. Var där några timmar sen åkte jag hem. Körde ett tabata pass och prata lite med Alexandra. Sen la jag mig och sov! Idag har jag haft IT på ett hotell i Taurito, det gick bra! Stod ute för det var så mycket liv där inne haha. Men det gick bra. Idag på eftermiddagen har jag tre HT på eftermiddagen i Playa Ingles och sen är jag hembjuden av Johannas mamma till dom på middag! Jätte snällt. Så ska dom bjuda på middag, potatisgratäng, entrecote och kantareller. Så gott! Inte ätit potatisgratäng på hur länge som helst. Så det ska bli jätte gott.