Ankomst.

Igår var det fullt upp! Gick upp vid 07:00 för att äta frukost på hotellet. Sen packade jag ihop mina grejer och fixa mig. Efter det tog jag taxi till flygplatsen. Så checkade jag in. Så smidigt för jag åkte business så jag fick gå på priority vi säkerhetskontrollen, väldigt smidigt! Och Madrids flygplats var ju amazing. Fanns massa butiker som Zara och Viktoria Secret. Så jag gick runt och kika lite innan det var dags för avresa. Som sagt så reste jag business class igen och det var nice! Fick boarda flyget först och sitta längst fram. Så fick jag lunch också på planet. Jag landade vid tre. Och jag landade några minuter innan vårt första flyg från Köpenhamn landa! Så när jag kom till flygplatsen så var hela teamet redan där. Jag skulle även åka med transfer till det hotell där jag senare kommer att bo. Så jag satt i bussen och vänta på att den skulle bli full, sen åkte vi iväg. Tog typ 45 minuter. Då fick jag studda arrival transfer också. När vi kom dit så hjälpte en av mina kollegor gästerna att checka in. Efter det så hade vi en timme ungefär innan hon skulle hålla IT, som jag skulle studda. Så under tiden gick vi runt och kika lite på hotellet. Sen studda jag som sagt IT. Och det var rätt bra för hon var ansvarig över premium gruppen som vi har denna vecka, så då fick jag studda både premium transfer och premium IT. När vi var klara så väntade vi på att Jeppe skulle hämta oss. Så åt vi middag på hotellet så länge, för att kolla hur maten var. Och det var så gott! Riktigt bra mat. Och dom hade mexikanskt också. Riktigt gott var det. Sen hämta Jeppe oss och vi åkte till kontoret, som tog cirka 1 timme. Så var vi en stund på kontoret, sen åkte vi till lägenheten. Jag ska nämligen bo i en lägenhet första vecka som jag är här. Den ligger närmare kontoret och även där alla andra guider bor. Så efter många om och men hittade vi till slut lägenheten haha! Vi var så lost. Gick upp och ner för en uppförsbacke men till slut så hitta vi den. Och lägenheten är helt ok! Den är rätt liten, men jag ska åandrasidan bo där själv. Så har ett litet kök med spis, en liten toalett, litet vardagsrum som sitter ihop med köket och ett sovrum. I sovrummet har jag två små sängar, men som sagt så ska jag bo där själv. Men det var en fräsch lägenhet och ett fint litet tema med blått. Så har jag även en mysig liten uteplats. Det mest negativa är att varmvattnet i duschen inte fungerade. Typiskt Kanarieöarna. Så det får dom väl fixa snart! När jag kom till lägenheten så bytte jag om och så gick jag ut och sprang en kort runda. Tyvärr finns det ingen bra väg! Endast bilväg. Så det kändes lite farligt att springa där, fanns ingen trottoar. Men jag sprang med ficklampa på mobilen så att jag skulle synas haha. Efter springturen sprang jag till lägenheten och så körde jag ett tabata pass där inne. Sen tog jag en väldigt snabb dusch (eftersom jag inte hade varmvatten). Sen borsta jag tänderna osv och la mig och sov. Somna på en gång! Helt slut, det blev verkligen en lång dag. Som sagt gick jag upp vid 07:00 och jag var i lägenheten vid 22:00. Så tränade jag ju också som sagt. Så det blev en sen kväll.På bilderna ovan så kan ni se bilder på lägenheten som jag bor i just nu. Men som sagt ska jag endast bo där i en vecka, sen ska jag flytta till hotellet La Palma Princess. Det ser jag fram emot kan man ju säga!